Tatuointi?

• Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
aluksi se hiukan nipistelee mutta iho turtuu nopeaa siihen, toki niska on kipeämpi tehdä kuin usea muu kohta kropassa. kesällä en suosittele ainakaan mitään isoa ja näkyvälle ottamaan, sillä ekan reilun kk tatuointi pitää suojata täysin auringolta ja senkin jälkeen joku aika käyttää korkeaa suojakerrointa

Mä taas kehoittaisin vakavasti olemaan uskomatta näitä, jotka vakuuttelee, jottei se tunnu ollenkaan :) . Aina tuntuu, kun ihoa tökitään neulalla. Toisille enemmän, toisille vähemmän. Mutta TUNTUU, se on varmaa.

Luun päällä ja kohdissa, jossa iho on "ohutta" (ranteen sisäpuoli ) sattuu enemmän :) .

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä taas kehoittaisin vakavasti olemaan uskomatta näitä, jotka vakuuttelee, jottei se tunnu ollenkaan :) . Aina tuntuu, kun ihoa tökitään neulalla. Toisille enemmän, toisille vähemmän. Mutta TUNTUU, se on varmaa.

Luun päällä ja kohdissa, jossa iho on "ohutta" (ranteen sisäpuoli ) sattuu enemmän :) .
No mä sanon että ei kyllä tuntunut lähes ollenkaan.
Yks tehty lapaluun päälle ja se tuntu lähinnä kun parvi hyttysiä olis ollu nakuttamassa.
Toinen on ranteen sisäpuolella ja se tuntui vielä vähemmän kun ensimmäinen. Jossain vaiheessa tatuoinin tekoa aloin jo ihmetteleen onko se valmis kun pitää kättä vaan itellään kun ei tuntunut miltään, mutta siinä se tatuoija vaan nakutti kuvaa.

Mutta se taas että mulla ei oo tuntunut oikeestaan miltään tatuoinnin teko ei tarkota että se ei jollain muulla tuntuis.
Seuraavana vuorossa takaraivo/niska/yläselkä ja uskon ettei sekään sen pahemin tunnu.

Nii-i. Silti mä en sanoisi, jotta se ei olleskaan tunnu. Kuten en sano ensimmäistään odottavalle äidillekään, notta se synnyttäminen miltään tunnu. Taatusti TUNTUU...Joltain :D .
Mutta se siitä. :flower:

Riippuu ihan omasta sietokyvystä ja kohdasta mihin ottaa. Mulla sattu käteen enemmän kun niskaan- nytkähteli ja vihlaisi ikävästi sillon tällön, kun liippas jostain hermon liki.

Rajojen veto sattuu yleensä enemmän kun värittäminen, mutta eli on siis yksilöllistä.

mulla on jakapöydässä ja lavassa..kummankaan teko ei juuri sattunu joissain pienissä yksityis kohissa vain esim liskon varpaissa sattu ihan pikkusen ku oli semmonen pisto vaan yhteen kohtaa muute ilkeeltä vaan tuntu se koneen ääni :D

Riippuu paikasta. Esim aivan alavatsa on aika herkkä, mutta esim niska ei ole niin kipuherkkä, ainakaan minulla. Ja myös kokokin ratkaisee. ´Kyllähän se iho turtuu, mutta 5 tunnin tietämillä alkaa olla kivunsietokyky nolla.

mamma
Otin kaksi viikkoa sitten nilkkaan, aluksi hieman sattui mutta ei kovin kauan. Uusi tatsa mietinnässä.Ei saa olla auringon paisteessa jote eivät kai suosittele kesällä ottamista.

Kati
Niin, mää haluisin tatskan selkään, mutta pillereiden lopettamisenjälkeen selkä on ollut ihan finninen. Parempi aina kun jaksan sitä hoitaa, mutta mitä jos tatskaan tulee finni, meneekö se kuva ihan perseelleen?

Niskasta ei ole kokemusta, nilkkaan kun mies teki niin en tuntenut kipua, pistelyä lähinnä, kuin nokkosen polttelua.
Nuo muumit tossa olan alapuolella kyllä tuntuivat, kirveli ja poltti mut aika pian meni "pahin" ohi. :)
Ja kunhan sen suojaa auringolta ja hoitaa hyvin niin ei ole huono ajankohta ottaa sitä kesää vasten, sanoi mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Niskassa on mulla ja se tuntui vähän siltä kun lasinsirulla olis vedelty ihoa. Sattui siis mutta ei mitenkään kamalaa kipua, hyvin sen kestää =)

peesaan. mulla aika pieni nii eipä kestäny ku 3,5 minsaa about.
Mie aattelen et jos on synnytyksestä selvinny nii selvii mistä vaa ;)

Äippä74
Mulle tehtiin suhteellisen iso tatuointi kylkeen ja käsivarteen. Täytyy sanoa, että kyljen jälkeen käsivarren tatuointi ei tuntunut miltään. Kylkeen sattui todella paljon. Tatuoija sanoikin, että kylki on yksi kivuliaimpia paikkoja tehdä tatuointi. Onneksi sanoi sen vasta sen jälkeen kun veti ensimmäisen "viillon" iholle, muuten olisin jättänyt kuvan kylkeen ehkä ottamatta. Mutta kestin kivun ja olen erittäin tyytyväinen, että siinä on kaunis tatuointi. Tatuoiminen kylkeen tuntui pahimmissa kohden varmaan ehkäpä siltä kuin sitä olisi terävällä veitsellä viilletty. Ja jokainen "viilto" sattui, kuitenkin niin, että johonkin kohtaan kyljessä sattui enemmän kuin toiseen. Kyljen paraneminen myös kesti kauemmin kuin käsivarren ja oli kipeämpi tatuoinnin jälkeen.

jp
itsellä tulossa n.20h urakka :D kylkeä raaputetaa n. puolet siitä ajasta ja kokonaisuudessaa kuvaa tehdää 6-7 kerrassa..ihan miten jaksan.tosiaan kipuhan on jokaisen oma asia. mutta tosiasia on se että siellä missä iho on ohuinta tai on paljon hermoja tuntuu eniten.. esim olkapää tuntuu enemmän kuin hauiksen kohta...

saturnus
Otin hiljattain kylkitatuoinnin ja sattui todella paljon. Minulla ennestään 4 tatskaa, jotka eivät ole sattuneet laisinkaan (lapa, niska, selkä ja pohje) Kelkeä tehtiin yhteensä 4 tuntia ja kahdessa osassa kivun takia. Harkitkaa loppuun asti ennen kuin kylkeen otatte. Oli tuskaa..

Yhteistyössä