tatuointi turussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Missä turussa kannattaa tatuointi käydä ottamassa? Onko ensin joku ns suunnittelukäynti ennen varsinaista tatuointiaikaa? Olen ymmärtänyt et tatskaliikkeissä jotain valmiitakin malleja? Onko hinnassa suuri ero jos sen tatuoitsija piirtää jos saa mun visioista selvää :D

auttaisin sua jos ei olis niin montaa vuotta kun kävin ottamas.silloin oli aningaistenkadulla sellanen kuin uffes tattoo.otti illallakin vastaan ja otin valmiin tatskan joka maksoi silloin 200mk.nyt on hinnat nousseet tietty kun euroissa ollaan.hinta määräytyy mun mielestä tatskan koon mukaan ja kuinka paljon siihen menee väriä.kannattaa käydä ekaks kattomassa ja sitten varata aika että ehit miettii tarkoin minkä haluat.

Turun pajassa kävin, vuosia jo aika monta kulunut. Käytiin varaa aika ja suunniteltiin suunnilleen millanen, kun menin oli tehnyt kuvan oli ok, joten tehtiin. Oli muunnelma valmiista kuvasta, ison miehen kämmenen kokonen ja kustansi 150 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja mettis:
auttaisin sua jos ei olis niin montaa vuotta kun kävin ottamas.silloin oli aningaistenkadulla sellanen kuin uffes tattoo.otti illallakin vastaan ja otin valmiin tatskan joka maksoi silloin 200mk.nyt on hinnat nousseet tietty kun euroissa ollaan.hinta määräytyy mun mielestä tatskan koon mukaan ja kuinka paljon siihen menee väriä.kannattaa käydä ekaks kattomassa ja sitten varata aika että ehit miettii tarkoin minkä haluat.

Uffella minäkin... On siellä joku hyvä tälläkin hetkellä.

Mun mielestä Koulukadulla on edelleen yks tatskapaikka, on ollut jo monen monta vuotta. Kaipa se kertoo siitä että asiansa osaavat kun vuodesta toiseen tatskoja tekevät.

Skin Craftissa olen itse oman kuvani ottanut joskus kauan sitten(yhdeksän vuotta tulee kesällä).Aikaa varatessa silloin käytiin vähän läpi sitä mun kuvaa,joka oli muunnelma eräästä valmiista mallista.Kuva maksoi ainoastaan 150mk ja oli ja on vieläkin aivan huippu! =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mun mielestä Koulukadulla on edelleen yks tatskapaikka, on ollut jo monen monta vuotta. Kaipa se kertoo siitä että asiansa osaavat kun vuodesta toiseen tatskoja tekevät.

Sää olet palannut!!! :)
Missä sää olit? Täällä jo kaivattiin sua! ;)

http://www.jokertattoo.fi on vasta avattu tatuointiliike Turun keskustassa käsityöläiskatu 14:ssa. Samassa yhteydessä toimii myös Kauneushuone Ravensara, eli kertoo jo, että paikka on todella hygieeninen.

Tatuoijia on kaksi kappaletta ja hinta-laatu suhteet kohdillaan. Kannattaa käydä tutustumassa paikan päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja mseppane@gmail.com:
http://www.jokertattoo.fi on vasta avattu tatuointiliike Turun keskustassa käsityöläiskatu 14:ssa. Samassa yhteydessä toimii myös Kauneushuone Ravensara, eli kertoo jo, että paikka on todella hygieeninen.

Tatuoijia on kaksi kappaletta ja hinta-laatu suhteet kohdillaan. Kannattaa käydä tutustumassa paikan päällä.

Kuvat näytti ok.
Mutta miten tietää että hinta-laatusuhde kohdillaan jos vasta avattu?
Oletko ottanut tuolla tatskan?
Utelen kun itse mietin mihin mennä,kaksi vaihtoehtoa on nyt tiedossa (tytär ottanut toisessa ja ex toisessa)

Raunistulassa on siinä tampereentie 22 keväällä avattu liike..ite tykkäsin käydä ku siellä on naistatskaaja ja se osasi myös piirtää mitä halusin:) suosittelen lämpimästi. sen liikkeen nimi oli ruby pictures. sillä oli aika paljon mallejakin sivuilla

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tattoo Nobody puutorin laidalla on HYVÄ :)!

tätä minäkin suosittelen,3 tatuointii on siel laitettu

Suosittelen, 2 tatuointia siellä laitettu ja laatu hyvä! Lupasi myöskin korjata tuon toisen ilman erillistä maksua, vaikka on ranteessa, eli liikkuva paikka, eli ei niin hyvin parannukaan. Mulla kämmenen kokoinen lohhari 75? (vein itse kuvan) ja skorpioni (pientä pipertämistä paljon) 75?. Mielestäni hyvä hinta molemmille, ei liian kallis. Aikeissa olen ottaa siellä kaikki muutkin tatuointini. Kannattaa mennä paikalle ensin, ja näyttää kuva, kysyä aikaa ja mahdollista hintaa etukäteen :) Menee varmaan parin-kolmen kk päähän ennenkuin on vapaata aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja mseppane@gmail.com:

Kuvat näytti ok.
Mutta miten tietää että hinta-laatusuhde kohdillaan jos vasta avattu?
Oletko ottanut tuolla tatskan?
Utelen kun itse mietin mihin mennä,kaksi vaihtoehtoa on nyt tiedossa (tytär ottanut toisessa ja ex toisessa)

Taitaa Mr M. Seppänen itse työskennellä kyseisessä lafkassa, kun kuulostaa aikamoiselta mainostamiselta, sillä jos on juuri avattu niin millainen on tatuoijien ammattitaito ja tatuointien laatu.. Ja mikäli samassa yhteydessä toimii kauneushoitola niin miten se kertoo Tautointipuolen hygieniasta yleensäkään mitään...

Missä turussa kannattaa tatuointi käydä ottamassa? Onko ensin joku ns suunnittelukäynti ennen varsinaista tatuointiaikaa? Olen ymmärtänyt et tatskaliikkeissä jotain valmiitakin malleja? Onko hinnassa suuri ero jos sen tatuoitsija piirtää jos saa mun visioista selvää :D

Joker Tattoo, Käsityöläiskatu 14. Siellä on töissä Jussin kanssa naistatuoija, voin suositella, hän on todella hyvä piirtämään. Ei ne tatuoijat yleensä mitään hirveitä pyydä piirtämisestä, ehkä 20-30 euroa jos ihan visiosta lähtee liikkeelle.

itse tutkin samoja hommia ja tuon Jokerin sivuilla olevista kuvista en niin innostunut... Kuvien ääriviivoista yleensä näkee tatuoijan taidon ja noissa ei näyttäisi olevan kaunista yhtenäistä viivaa vaan vähän ikäänkuin "mokia" . Esim sellainen naisen kyljessä oleva iso kukka... Katsokaapas ääriviivoja. En mie tiiä, mutta miettisin. Nobody ja Tomppa on nuita tehnyt jo silloin kun itse oli vasta täyttänyt tarvittavan iän eli varmaan jo toistakymmentä vuotta.... Lasselle parin vuoden jono...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailijakin:
itse tutkin samoja hommia ja tuon Jokerin sivuilla olevista kuvista en niin innostunut... Kuvien ääriviivoista yleensä näkee tatuoijan taidon ja noissa ei näyttäisi olevan kaunista yhtenäistä viivaa vaan vähän ikäänkuin "mokia" . Esim sellainen naisen kyljessä oleva iso kukka... Katsokaapas ääriviivoja. En mie tiiä, mutta miettisin. Nobody ja Tomppa on nuita tehnyt jo silloin kun itse oli vasta täyttänyt tarvittavan iän eli varmaan jo toistakymmentä vuotta.... Lasselle parin vuoden jono...

Samaa mieltä.. Joker Tattoo ei näytä kovin hyvältä ja itse kuullut myös, että Lasse olisi hyvä. Ennemmin sitten jonottaa ja odottaa kuin ottaa paskan tatuoinnin, joka kaduttaa jälkikäteen.

Yhteistyössä