tatuointi piiloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dosmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heetkonen.... Sellaista maskeerajien käytössä olevaa töhnää kannattaa hankkia, joku make up store jos osaisi neuvoa taikka sit soitto kaupungin teatteriin :whistle: ? Tahtoo tietää kanssa :D

En kyllä tiedä omakohtaisesti, mutta vastaan silti, mitä mun tuttavat on tehneet. :)

Eli ihan vaatteilla ovat koittaneet piilottaa... paksut sukkikset, peittävämpi kaula-aukkoiset paidat.

Ja sit jos ei voi vaatteella piilottaa, niin just jollakin paksulla meikkivoiteen tapaisella. Ei kai siihen muita konsteja oo...

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Tuota, minä olen joskus miettinyt, että jos niitä on laittanut(tatuointeja)niin miksi niitä sitten pitää peitellä? :ashamed:

jos maailmassa ei olis kireepipoisia ihmisiä nii tatuoinnit sais olla aina näkyvillä :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Tuota, minä olen joskus miettinyt, että jos niitä on laittanut(tatuointeja)niin miksi niitä sitten pitää peitellä? :ashamed:

okei :whistle: Oletko kuullut "etiketistä" hyvistä tavoista jne....? :D

Kyllä olen, mutta eikös jo tatuointia otettaessa pitäisi miettiä mihin kohtaan ne laittaa, jottei niitä tarvitse peitellä... *kiristää pipoa*

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:

okei :whistle: Oletko kuullut "etiketistä" hyvistä tavoista jne....? :D

Kyllä olen, mutta eikös jo tatuointia otettaessa pitäisi miettiä mihin kohtaan ne laittaa, jottei niitä tarvitse peitellä... *kiristää pipoa*

:whistle:

:p :laugh:

Itse ainakin olen menossa naimisiin ja suurinosa morsiuspuvuista on sellaisia jotka näyttävät tatuointini. Haluan sen piiloon hääpäiväksi, koska tatuointini on selässä ja se veisi liian suuren huomion.

Yhteistyössä