Tatuointi koholla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ja sama juttu! Tatuointi otettu 7.v sitte ja silloin tällöin myös koholla ja kutittaa.
Mulla tosin kaks kuvaa päällekkäin kun sitä ekaa piti korjailla...

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
kysäse sieltä liikkeestä jossa tehtiin... en tiiä mitä on mutta saattas olla joku allerginen reaktio vai onko kohollaan olevassa ja normaalissa kohdassa samaa väriä? silloin se ei voi olla sitäkään..

No kun se vaan yksivärinen, siis musta :/
Toi aikaisempi musta tatska kanssa teki samaa vuoden verran ennenkuin rauhoittui joten osasin odottaakin tätä uuden tatskan kanssakin...

Mutta mistä se johtuu, kun juuri puolet vaan koholla ja kauhee itchy!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
kysäse sieltä liikkeestä jossa tehtiin... en tiiä mitä on mutta saattas olla joku allerginen reaktio vai onko kohollaan olevassa ja normaalissa kohdassa samaa väriä? silloin se ei voi olla sitäkään..

No kun se vaan yksivärinen, siis musta :/
Toi aikaisempi musta tatska kanssa teki samaa vuoden verran ennenkuin rauhoittui joten osasin odottaakin tätä uuden tatskan kanssakin...

Mutta mistä se johtuu, kun juuri puolet vaan koholla ja kauhee itchy!!!

kummallista! en oo tuollasesta ikinä kuullukkaan.. mulla monta isoa mustaa tatskaa ja yksikään ei oo ollu ikinä koholla, paitsi sillon heti hakkamisen jälkeen..
mutta toivotan pikaista "paranemista" ja laita jotain rasvaa päälle jos se veis kutinan pois.

Mein isännällä välillä samoin. Joskus joku sanonut et yks syy voi olla verenpaine, eli jos stressaa, voi tatuointi reagoida noin. Mulla taas vanha isohko arpi tekee tuota ja kutiaa älyttömästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Mulla on pari tatskaa myös koholla ja on n.6 vuotta vanhoja. Mulle sanottiin syyksi, että se on tatuoitu niin syvälle. Onko totta, siitä en tiiä.

on totta.

mulla tekee samaa, siis että on välillä koholla ja kutiaa.. mut ei ole siis koholla koko aikaa. mieki haluisin tietää syyn...

:wave:
Se on liian syvälle tehty. Mul otettiin koepala kuvasta, kon ajattelin, että sieltä tunkee joku alieni läpi, kon kupruilee sillo tällö :D .

Pyytäkää lääkäriltä Diprolen geeliä kirjottaan reseptin. Reilu kerros kuvan päälle ja elmukelmulla piiloon. Se auttaa aikas pian :) .

Muoks. Elekää raapiko, läiskiminen kämmenellä auttaa kutinaan :D .

Löysin täältä vastauksen kysymykseeni, ilmeisesti muillakin on sama ongelma, eli ei tarvitse lähteä näyttämään sitä lääkäriin. Juuri huomasin, että tatuointini on taas kohonnut osittain, se tuntuu jotenkin hassulta. Eikä se johdu ainakaan hiestä tai stressistä (en mielestäni ainakaan stressaa), eikä allergioista. Ellen sitten laita krapulan piikkiin kaikkea ;)

Yhteistyössä