T
Tatska :(
Vieras
Onko kenelläkään kokemusta että onko mahdollista saada epiduraalipuudutusta jos tatuointi alaselässä?
Nuorempana hankittu ja nyt kaduttaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tatska :(:Onko kenelläkään kokemusta että onko mahdollista saada epiduraalipuudutusta jos tatuointi alaselässä?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mulla on myös alaselässä,ei haitannu kun mulle ainakin laittovat sen puudutuksen suhteellisen ylös,eikä alaselkään (jos nyt oikein muistan).
Alkuperäinen kirjoittaja Captain:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mulla on myös alaselässä,ei haitannu kun mulle ainakin laittovat sen puudutuksen suhteellisen ylös,eikä alaselkään (jos nyt oikein muistan).
Sehän siinä just on, että ei epiduraalia laiteta niin alas, missä monilla ne tatskat sijaitsee..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huom:
-et välttämättä ehdi edes saada epiä
-epi ei ole mikään ihmelääke, enkä edes suosittele sitä, koska sitten joudut vaan makaamaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huom:
-epi ei ole mikään ihmelääke, enkä edes suosittele sitä, koska sitten joudut vaan makaamaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huom:
ai? mulla ainakin kätilö koitti jalkoja ja sanoi, että koska jaloissa on normaali tunto saa liikkua epiduraalista huolimatta-
Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huom:
ai? mulla ainakin kätilö koitti jalkoja ja sanoi, että koska jaloissa on normaali tunto saa liikkua epiduraalista huolimatta-
Juu, kyllä minäkin oli 5min päästä taas jo liikenteessä ja kiikkustuolissa istuksimassa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Eikö kukaan ole tullut ajatelleeksi, että tatuoinnin läpi voi pistää esim. tekemällä ensin pienen viillon ihon pintaan ja "kääntämällä" pintakerrosta sivuun? Tai ensin isolla neulalla, kuten koepalaa ottaessa ja sitten epiduraali "puhtaan" kohdan läpi, jos musteteen muutoin pelätään aiheuttavan jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Eikö kukaan ole tullut ajatelleeksi, että tatuoinnin läpi voi pistää esim. tekemällä ensin pienen viillon ihon pintaan ja "kääntämällä" pintakerrosta sivuun? Tai ensin isolla neulalla, kuten koepalaa ottaessa ja sitten epiduraali "puhtaan" kohdan läpi, jos musteteen muutoin pelätään aiheuttavan jotain?
Non se kätilö mullekkin ton homman selitti ku kysyin! Kukaan sen työaikana ei kuulemma tatskan takia oo jääny ilman puudutusta! Kyllä ne keinot keksii!