Tatuointi ja auringon otto.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auringonpalvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auringonpalvoja

Vieras
Jälkihoito-ohjeessa lukee näin : "Älä ota aurinkoa kuukauteen."

Otin tatuoinnin vasta viikko sitten. Miten auringon otto vaikuttaa vasta otettuun tatuointiin? Sääennusteita katselin, niin tuleva viikko näyttäisi olevan melko helteinen =)

Kesä ei ole paras aika ottaa tatuointia... Mutta kun sen kerran otit, niin noudata ihmeessä ohjeita. Mulla on kolme tatuointia, joista yksi meni pilalle kun en noudattanut hoito-ohjeita (tai siis noudatin, mutta sain väärät ohjeet) ja jouduin korjauttamaan sen myöhemmin. Ei kannata pelleillä!

pyh ja pöh, kesällä voi ottaa tatuoinnin ihan samalla lailla kuin talvella, syksyllä ja keväällä. Jälkihoito on kaiken A ja O. Jos ei ole auringonpalvoja tai himosaunoja, niin ei pitäis olla hirveän vaikeaa pidättäytyä niistä sen aikaa että tatulointi paranee ;) itse menossa "hakattavaksi" elokuussa!

Sekä itsensä paahtaminen auringossa että tatuoinnit ovat tietoista syöpäriskin lisäämistä. Ap:n kannattaa polttaa vähintään aski päivässä, jotta saa syövän varmistettua.

27-vuotias äiti Tawny Willoughby esittelee somessa, miltä kasvot näyttävät ihosyövän kourissa. “If anyone needs a little motivation to not lay in the tanning bed and sun here ya go! This is what skin cancer treatment can look like.”
ht_tawny_willoughby_skin_cancer_FLOAT_kb_150513_4x3_992.jpg

Tatuointivärit ovat syöpää aiheuttavia myrkkyjä:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/h...vat-syopariskin-yksi-vari-muita-vaarallisempi

Olen tästä joskus päässyt livenä kuittaamaan naiselle, joka ei halunnut syödä kalaa elohopeariskin takia mutta iho oli täynnä punaista tatuointipintaa...

Ja jos haluaa joltain tietyltä tatuoijalta tatuoinnin niin sitä voi joutua jonottamaan jonkin aikaa joten ei voi todellakaan päättää itse ottaako tatuoinnin kesällä vai talvella. Esim. Täällä yhdelle suositulle menee ajat n. 9kk-12kk. Se on vaan jonoon mentävä ja se tehdään kun tehdään.

Yhteistyössä