tatuoinnit ja mustat kynnet = huono äiti ?

• Viestiketjun aloittaja tiikeriemo
  • Ensimmäinen viesti
tiikeriemo
olen liki kolmekymppinen rock-mama ja olen huomannut että mustaa kynsilakkaa ja lukuisia tatuointeja ei selvästi pidetä "äidillisenä" eikä "sopivana"..mielipiteitä ?

Naurattaa ihmisten, varsinkin kukkahattujen asenteet. Pitääkö äidin olla rupsahtanut ja kulkee ryysyissä, että näyttäisi äitiltä? Minusta on vaan hienoo, että jokainen näyttää itseltään, oli sit punkkari, runkkari, rokkari tai vaikka ihan mini vaatteissa.

No.. Mä en oo lakannu kynsiäni vuosiin mutta toista tässä ootellaan ja tatuoinnin tai pari aion joskus hankkia. Ja jos ne tekee musta jonkun mielestä huonon äidin lapsilleni niin siinäpähän sit pitää mua muka huonona äitinä. Pääasia että mä itte tiedän mitä mä olen. Eli mun mielipide on ei, ulkonäkö tai tatskat tai lävärit tai mitään ei voi määritellä äitiyttä, ei sen paremmuutta tai huonommuutta. =)

...
voihan ne tatuoinnit päätä kääntää kun ne äiti-ihmisellä on, mutta ei ne susta huonompaa äitiä tee...persoonallisemman vaan =)

mustat kynnet nyt on just yks ja sama, meillä poika on tykänny kolmivuotiaasta asti lakata mustalla tai sinisellä kyntensä. on ne hoidossa vähän ihmetelly, mutta mitäs se niille kuuluu!

Zoe-F
2tatuointia, reilu tulitikkuaskin kokoisia, toinen olkapäässä ja toinen niskassa
10lävistystä joista 2 nenässä
kynnet, noh, pitkäksi ne on kasvaneet nyt, mutta yleensä kädet on muutenkin mustat, kun tallilla viettää aikaa
mulla ikää 22v (poika melkein 2kk)

jos noi tekee musta jonkun mielestä huonon äidin niin mikäs siinä sitten :D

NewArtRiot
No tuota.. Mulla on parikymmentä tatskaa ja tällä hetkellä kynsissä mustaa ja vihreää. Tukkakin vähän poikkeaa normaalista. Saan kyllä paheksuvia katseita yksinkin kulkiessani, mutta varsinkin lasten kanssa. Eihän sitä millään voi olla hyvä äiti jos näyttää erikoiselta!! :eek:
Ja oon muuten jo 34v! :D

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
ei se huonoa äitiä kenestäkään tee, mutta on kyllä helkkarin naurettavaa
Just joo. Mikähän massasta poikkeavassa tyylissä on naurettavaa. Se ettei tyyli ole samanlainen kuin sulla? :whistle:

Mäkin taidan olla huono äiti koska mulla on kolme tatuointia ja lisää haluan. Ja mietin, että mihin mä olen laittanut mun mustan kynsilakan. :xmas:

naparengas
joo täällä ikää 30 v myös ja työnnän vaunuja tulipunaisessa tukassa, kilo kajalia silmissä, huulet maalattuina, kynnet mustina/sinisinä/violetteina, pitkässä mustassa hameessa tai tosi tiukoissa farkuissa, 10cm koroissa, pitkässä nahkatakissa tai tai jostain kaheksytluvulta olevassa niukassa satiinipusakassa, 3 ketjua kaulassa...

Lenna
Miten musta alkaa tuntua, että joidenkin ihmisten elämää arvottaa jokseenkin vanhanaikaiset normit. Pitäisi olla tavallinen pullantuoksuinen kotirouva ja -äiti, ja kaikki siitä poikkeava on väärin.

En tiedä kuinka kauan aikaa vielä menee siihen, että ne normit saadaan rikottua niin, ettei vahvasti tatuoitu äiti ole automaattisesti huono, eikä äiti, jonka lapsilla on eri isät ole aina "lumppu" niin kuin tuossa toisessa ketjussa kuulutettiin.

On muitakin värejä kuin musta ja valkoinen.

naparengas
sitä vielä että kaverini muuten "siistin ja normaalin" näköinen mutta kun hetkellisessä mielenhäiriössä :) lainasi tiukkaa harmaata farkkuliiviäni ja kuluneita mustia farkkujani niin johan joku oli katsonut kuin kaveri olisi kusaissut toisen muroihin siis voi perk..

Alkuperäinen kirjoittaja tiikeriemo:
olen liki kolmekymppinen rock-mama ja olen huomannut että mustaa kynsilakkaa ja lukuisia tatuointeja ei selvästi pidetä "äidillisenä" eikä "sopivana"..mielipiteitä ?
Elä sellasista välitä. :hug:

Mullakin on tatska ja napaläväri eikä ne tee musta yhtään huonompaa äitiä.Nenu pystyyn vain! =) :hug:

Yhteistyössä