tiikeriemo
olen liki kolmekymppinen rock-mama ja olen huomannut että mustaa kynsilakkaa ja lukuisia tatuointeja ei selvästi pidetä "äidillisenä" eikä "sopivana"..mielipiteitä ?
Niin kumpi tekee naurettavaksi se musta kynsilakka vai tatuoinnitAlkuperäinen kirjoittaja juups:ei se huonoa äitiä kenestäkään tee, mutta on kyllä helkkarin naurettavaa
Just joo. Mikähän massasta poikkeavassa tyylissä on naurettavaa. Se ettei tyyli ole samanlainen kuin sulla?Alkuperäinen kirjoittaja juups:ei se huonoa äitiä kenestäkään tee, mutta on kyllä helkkarin naurettavaa
Mulle saa ihan vapaasti nauraa!! Nauran itekki itelleni, kohta 35-vuotias punkkarikotiäiti...Alkuperäinen kirjoittaja juups:ei se huonoa äitiä kenestäkään tee, mutta on kyllä helkkarin naurettavaa
kiitos ja aamenAlkuperäinen kirjoittaja ******:Kyllä se on se kokonaisuus joka ratkaisee... että onko niinku "white trash -mama" vai ihan mukiinmenevä pennuistaan huolehtiva rokkimamma
Elä sellasista välitä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja tiikeriemo:olen liki kolmekymppinen rock-mama ja olen huomannut että mustaa kynsilakkaa ja lukuisia tatuointeja ei selvästi pidetä "äidillisenä" eikä "sopivana"..mielipiteitä ?