Tatuoinnit esiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ma ei osata linkittää enkä tiedä missä kameran piuha edes on!!

Kolme tatuointia löytyy: toinen ranne: kiinalainen horoskooppi merkki tribaali koristein, toinen ranne: tytön nimi sellasilla kauniilla kauno kirjaimilla ja sydämellä varustettuna ja sitten vielä selästä löytyy lisko noin 20 cm pituudeltaan.

721152.jpg

tuollain vas. lapaluun kohilla... oli muute hankala ottaa kuvaa peilin kautta :D

Eipä oo tullu kuvia otettua.Mulla kiinalainen merkki nilkassa ja lapsen nimi kinkkiaakkosin alaselässä.Tulevan lapsen nimi tulee selkärankaa alaspäin kinkkiaakkosin...:)

Tosi nättiä kaikki=)Pitäs vain keksiä nätti tatska johon sais jollain konstilla laitettua 3 lapsen nimet. Toisaalta haluaisin ottaa vain kukkakuvioisen,vai onko se jo niin "tavallista"?

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
AnQ on tosi kaunis ja tähän mennes upein tatuointi.

Kiitos =)

Tatuoinnin pitäisi olla uniikki, kaveri sen miulle toiveiden mukaan joskus piirsi. Tarkotus oli, että se tulee käsivarteen, mutta 18-vuotissynttärilahjaksi sen miulle kustantanut kummi käski tumpata johonkin muualle - kieltämättä ihan hyvä neuvo :D

Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Eihän se tuossa parhaimillaan ole, mutta ainut hiton kuva mitä miulla tuostakin on (joskus sen olemassaolo vaan unohtuu) :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=kilttis&image_id=46714248

mun kaverilla on kotka tehty sellasena "ei normi-kotkana" vaan sellasina tribaali-tyyppisinä ääriviivoina, siitä näkee mun mielestä heti että on kotka mutta tää kaverini sanoi että "kaikki" kysyy mitä oikein esittää... ja mä olin kuulemma eka joka sano heti että toihan on kotka! mutta sitä ajan takaa että jos haluatte erottua joukosta niin etsikää ammattilainen tekemään kuvanne ja pyytäkää ideoimaan jotain muuta kuin normi ruusu...

voi pee
mä en saa laitettua omaani tänne koska Asiattomien viestien määrän vuoksi rekisteröimättömien käyttäjien viesteissä sallitaan vain 1 URL-linkki per viesti.

Lähettäjä

Vastausvoi pee
mä en saa laitettua omaani tänne koska asiattomien viestien määrän vuoksi rek käyt viest sallitaan vain 1 url linkki per viesti...
mitä helkkaria se meinaa?

Yhteistyössä