Tatuoinnin poisto laserilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ryhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ryhis

Vieras
Jääkö arpia?häviääkö tatuointi kokonaan?sattuuko kuinka paljon?

Tatuoija sanoi että yks tatuoinneistani muuttuu tulevaisuudessa mustaksi viivaksi(lapsen nimi),liian lähekkäin kuulemma tatuoitu kirjaimet ja nimessä paljon i-kirjainta...joten suositteli että laseroi entisen pois ja tehdään uus parempi...sanoi,että ei jää arpia tai mitään näkyvää,mutta olen joskus nähnyt tatskoja mitä on poistettu ni jälki on ollut karmeaa...liekkö nyt nykyään jo hyvätkin laser-laitteet...miten on ,onko jollain kokemusta?

riski arpeutumiseen on suuri.. kaikki riippuu ihan siitäkin millainen sun oma ihotyyppi on ja miten se kestää..

sitähän ne aina sanoo että noita on hemmetin vaikea saada pois.. tiedän yhden joka poisti, kesti muuten hyvin mutta laseroinnin kohdista iho huomattavasti muuta vaaleampi.. lähes tulkoon täysin valkoinen..

olen käynyt poistattamassa omaa tatskaani nyt noin kahden vuoden ajan... Vieläkin näkyy haalea "mustelma" joka käynti maksanut 150,-

Aikaa mennyt siksi kauan kun joka poistokerran välillä täytyy olla n. 6 viikkoa väliä jotta elimistö kerkiää poistamaan tuota mustetta pois. Ja ollut hieman taloudellisiakin syitä...
Eka kävin Hesassa Eiran sairaalassa jossa sanottiin että yleensä lähtee noin 4-10 kerran jälkeen täysin pois... mutta eipä mulla lähtenyt vielä 10 kerrankaan jälkeen... Nyt käynyt Tampereella jo 3 kertaa ja nyt kerrottiin että voi olla ettei kaikki jälki lähde välttämättä olleskaan...

Ihossa tuntuu edelleen kohoumana tuo tatska, eikä taida siitä laskeakaan... Ehkä vielä pari kertaa menen jos tulis muutoksia ja sitten annan olla ja elän tuon ikimustelman kanssa.

mä kysyin hintaa siltä tatuoijalta ni se sanoi et 40-50e maksaa per kerta,ja sanoi et mulle riittää yks kerta.sanoikin tuosta et maksaa sairaalassa hunajaa...hinta nyt edullinen täällä,kun vasta hommasivat laitteen tänne,ja haluavat markkinoida sitä ihmisille...kun niin paljon karmeita tatskoja ihmisillä...

tatuointi on onneksi kohdassa missä ei haittaa et onko vaaleempi(olen ihan vaalee ihonen muutenkin),ei näy oikeestaan kellekkään.tatska on n.1cm*6cm.

Yhteistyössä