tatskaa ottamaan - vinkkejä kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jännittäjä

Vieras
elämäni ekaa tatskaa oon menossa ottamaan, kuva valmis ja aika varattu. nyt jännittää niin pirusti. kertokaas asian kokeneet, et kannattaako ottaa särkylääkettä etukäteen tai voisko jotenkin muuten varautua. onko moni pyörtynyt tai yrjönnyt? pääsittekö ihan omin jaloin kotiin asti ja kuinka kauan oli kipee? kuinka pian uskalsitte urheilla=hikoilla kunnolla?

kiitos ihan kaikista vinkeistä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mulle laitettiin alaselkään ja sitä tehtiin melkeen kaks tuntia...otti niin kipiää, että polvissa tuntu...meinasin pyörtyä... Mut ei se laiton jälkeen kipiä ollu.

:D arvaapa mihin mulle laitetaan...? ja pari tuntia on aika-arvio tostakin...

pötkölläänkö siinä ollaan, ettei sentään tantereeseen putoa jos alkaa heikkoa tekemään?

Mulla on tehty lapaluukun ja ranteen sisä puolelle. Kumpikaan ei mainittavasti sattunu. lapaluussa tuntu kun parvi hyttysiä olis ollu nakuttelemassa ja ranteessa ei tuntunu miltään (kesken tatskan teon aloin ihmetteleen onko se jo valmis ja tatuoija sen kun nakutti kuvaa). Mitään särkylääkettä en oo tarvinnu ennen enkä jälkeen.

Seuraava kuva olis tarkotus ottaa takaraivoon/niskaan/selkään. Se pikkasen jännittää miltä tuntuu :D Kuva pitäs olla viikon päästä valmis, kattellaan onko sitten jo hyvä ja sitten eikun vaan nakutettavaks =)

toi urheilu mua kiinnostais vielä, jos joku tietää? kympille tähtään loppukeväästä ja harjoittelut vielä alkutekijöissään. uskaltaakohan pienen pientäkään lenkkiä tehdä en parin viikon "hikoilukiellon" aikana?

Muistakaa nyssi hyvät ihmiset ett jokaisella on omanlaisensa kipukynnys. Sä et voi mennä sanomaan toiselle, et "Se mitään satu!" tai siis voit, mutta valehtelet.
Toisella sattuu enemmän kuin toisella ja aina se tuntuu, kon suhun tökitään neulalla :attn: .

Tarkemmat ohjeet urheilun sun muun suhteen saat tatuoitsijalta, kannattaa kysellä mahsollisimman paljon ja kaikki mieltä askarruttavat jutut :) .

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tarkemmat ohjeet urheilun sun muun suhteen saat tatuoitsijalta, kannattaa kysellä mahsollisimman paljon ja kaikki mieltä askarruttavat jutut :) .

joo, niin meinasinkin, onhan siinä aikaa turista kun pari tuntia siinä pötkötän. :D kunhan tässä vaan etukäteen pähkäilen, josko jollain ois kokemusta asiasta. miehellä on monta tatskaa, että muutoin se hoitopuoli on mulle tuttua, mutta mun ukko ei urheile! :D niin ei osannut tuohon mitään sanoa.

Yhteistyössä