Täti saadaanko me tulla teille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täti

Vieras
Mun mitta alkaa olla täysi nyt. Sisko ja miehensä huutaa lapsilleen joka asiasta ja huuto ei ole mitään pikkuhuutoa vaan kurkkusuorana näille lapsille huudetaan. Vanhempi heidän lapsistaan on kysynyt jo aiemmin saako tulla meille asumaan (nyt 11v). Tänään soitti kummipoika (8v) että voitko täti tulla hakemaan... En mennyt, kun sisko tuli vakuuttelemaan ettei mitään hätää ole. Minä en enää jaksa. Perheessä ei ole alko ongelmaa, on vain huuto ongelma. Mitä tekisit?

Kyllä muakin vituttaa kun alakerran pennut on koko ajan tulossa meille.
sanot niille nyt vaan jämäkästi että ei meille voi tulla kun tädillä on pää kipeä tänään.
Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Tee lastensuojeluilmoitus.

Niin olen ajatellutkin, mutta voiko huutamisesta tehdä sellaista? Lapset ei kuitenkaan halua olla kotonaan, että siinä mielessä :(

Voi tehdä, ja kun soitat lastensuojeluviranomaiselle niin hän varmasti osaa sanoa mielipiteensä. Kyse ei kuitenkaan ole merkityksettömästä pienestä huutamisesta kun lapset ottavat asian noin raskaasti...

Ei todellakaan. olen itse kuullut muutaman kerran sitä huutoa ja munkin piti lähteä pois sieltä (oman lapsen ja koiran kanssa) se on jotain ihan järkyttävää :/