Tätäkö tämä nyt sit on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilijonkka81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilijonkka81

Vieras
Tässä pohdiskelen omaa elämääni ja surkuttelen p*skaa oloani. Mies huitelee harvase viikonloppu ties missä perjantaista sunnuntaihin, tai tiedänhän mä missä se huitelee, mutta ketuttaa nyt ihan sikana, kun mua pidetään idioottina joka uskoo joka tarinan.
Siis pettää, mutta en voi sitä millään todistaa, joten en potki pellolle, hänkin tietää että tiedän, mutta ei myönnä mitään...
No, eilen lähti reissuun ja rahaa piti laittaa mulle laskuja varten... Eipä laittanu etten vaan pääse täältä liikkun mihinkään, kun muksut pääsi pitkästä aikaa hoitoon...
Kiitti jos jaksoit lukea tän turhan valituksen! Kuhan nyt johonkin purnaan... :headwall:

Ethän tarvii mitään "todisteita" voidaksesi heittää miehen pihalle. Itseasiassa eihän hänen tarvitse edes pettää jotta sinulla on lupa erota. Eroamiseen ei tarvita lupaa eikä itseasiassa syytäkään, riittää kun voit asian itsellesi perustella ja uskot eron parantavan omaa tai lastesi elämää(hetkenmielijohteesta ei kai kukaan eroa).
Kuulostaa tosi epäreilulta peliltä miehesi osalta. Oletko varma ettet pystyisi eroa perustelemaan ihan vain itsellesi. Saattaisi olla edessä valoisa tulevaisuus...
Koitahan jaksella! :hug:

Mitäs nyt kuuluu? Edelleenkö kotona olet? Luin että olet tampereen sudulta, niin minäkin. Tampereen eteläpuolelta minä. Saitko lähdettyä mihinlkään?
Jos haluat kirjoitella, niin ilmoittele...

Joo, sain lähdettyä! Kävin yhden palstalaisen kanssa olusella, ja kivaa oli! Mut kun niin harvoin pääsee, niin pääsihän se uni yllättään jo toooosi aikasin ja hipsin "häntä koipien välissä" kotiin tutimaan... Mutta kyllä teki hyvää nähdä immeisiä :) Itä-Tampereelta päin olen, ainakin luulisin niin :/ , on toi suuntavaisto hukassa ;) . Mut eikös lamminpää oo länsi-treta, ja mä aasun ihan toisessa suunnass, joten...??? :laugh:

suuntavaistoon apua ;) Lamminpää, Ikuri, Tesoma, Haukiluoma yms. ovat länsi-Tamperetta, Linnainmaa, Leinola, Holvasti,Takahuhti, yms. Itä-Tamperetta, Hervanta, Turtola, Hallila yms. pohjois-Tamperetta ja Tasanne, Olkahinen, Teisko yms. etelä-Tamperetta. :D Nämä auttamaan sinua paikallistamaan itsesi... :)

Jätä se,no helppohan mun on sanoa mutta niin se vain on...Olen itse kokenut saman ja itseään siinä vain kiusaa.Löydät varmasti paremman miehen ketä on vain ja ainoastaan kiinnostunut sinusta...tommosilla kusipäillä emme me naiset tee YHTÄÄN MITÄÄN EIKÖ????

Yhteistyössä