Tätäkö tää nykymaailma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Ihmiset ajattelevet vain omaa etuaan, valehtelee,tietysti niin että hyötyy vain itse ei välitä muista ihmisistä. Ei ehkä edes omasta perheestä. Ei minkäänlaista vastuuntuntua, kierretään ja pyörretään sanomisia, aina niin ettei ole tarkoittanut. Siis valehdellaan. Valehtelu lähes päivittäistä, milloin siintä syystä että saadaan enemmän rahaa, milloin kerrotaan muista valheita, pahaa tietysti. Kartellaan omaa vastuuta.

Minut kasvatettu täysin pänvastoin ja arvoni todella ovat ne. Nyt järkyttynyt, ainankin täällä meilläpäin tämä tosi yleistä. Vai onko se vain tietyt henkilöt? Minusta tää toiminta täysin narsistista ja sanoisinkin että narsisteista kyse, mutta kun nyt näitä tulee vastaan niin paljon :O Vai onko nyt vain "tuntokarvani" liian pystyssä, kun törmännyt tälläisiin henkilöihin?

Joo kaikkia niitä löytyy ikävä kyllä. maailma on kauhea enkä jaksa enään ihmetellä. kauheammaks vaan menee ja ihmiset ajattelee vain ja ainoastaan itseään enään!! mä uskon et enään aitoja kunnon ihmisiä on uskovaiset ja sanon tähän heti ennenku joku ehtii haukkua uskovaiset lytttyyn niin tarkotan viel aidosti sydämen uskovaisia ihmisiä,kas kun uskovaisiakin on aitoja ja "eppäaitoja" näin viimesinä aikoina....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo kaikkia niitä löytyy ikävä kyllä. maailma on kauhea enkä jaksa enään ihmetellä. kauheammaks vaan menee ja ihmiset ajattelee vain ja ainoastaan itseään enään!! mä uskon et enään aitoja kunnon ihmisiä on uskovaiset ja sanon tähän heti ennenku joku ehtii haukkua uskovaiset lytttyyn niin tarkotan viel aidosti sydämen uskovaisia ihmisiä,kas kun uskovaisiakin on aitoja ja "eppäaitoja" näin viimesinä aikoina....

No minä kuulun uskoviin, että ehkä siinä sit syy miksi nää nykypäivän jutut ovat minusta jotenkin käsittämättömiä.

Yhteistyössä