TÄTÄ palstaa lukiessani tulee sellainen tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
et kyllä minun elämä on sittenkin helppoa ja ihanaa...

Vaikka olen ihan tuhottoman väsyny lapsista, mut ne on kaikki terveitä. Ja vaikka minulla on mies joka tekee pitkiä työpäiviä niin hän rakastaa perhettä ja tulee kotiin selvinpäin (aina). Ei hakkaa jne.
Kun vaan jaksais olla aina kiitollinen ja onnellinen siittä mitä on ja saa omistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

Vaikka olen ihan tuhottoman väsyny lapsista, mut ne on kaikki terveitä. Ja vaikka minulla on mies joka tekee pitkiä työpäiviä niin hän rakastaa perhettä ja tulee kotiin selvinpäin (aina). Ei hakkaa jne.
Kun vaan jaksais olla aina kiitollinen ja onnellinen siittä mitä on ja saa omistaa.

näin on!

Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

näin on!

Peesaan myös!

Niin sano muuta...ku vaan jaksais olla siittä onnellinen mitä on, mut ihmisen mieli on niin tyytymätön et odottaa aina ''jotain parempaa''....

Mut olet oikeassa siinä et ku luen näitä juttuja täältä niin en voi ku vaan olla suu auki et miten jollaikin voi olla sellasta elämää ku joillaki on. Itse olen niin pumpulissa kasvanut etten tiedä elämän raadollisuudesta mitään.

Niinpä... Pitäisi muistaa olla onnellinen myös siitä että on hankkinut hyvän koulutuksen ja töitä riittää, eikä ole sen vuoksi suuria rahahuolia. Lisäksi tuntuu että tähän perheeseen on suotu myös maalaisjärkeä ja selväpäisyyttä. Ei voi tosiaan kuin suu auki lukea noita juttuja ja ihmetellä miten sekaisin asiat voivat joillain olla. Tosin nuo ongelmat ovat kyllä osin ihan itse aiheutettuja...

Yhteistyössä