Tätä en käsitä, miksi näin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tourist
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tourist

Vieras
Ulkomailla ollessani seurasin ihmisiä rannalla, altaalla ja muualla.
Monesti rannalla makasi ennestään jo aivan heloittavan punainen ihminen ( usein lihava vaalea nainen) joka välillä vilkaisi ihoaan. Toisin kuin voisi kuvitella, hän ei vilkaistessaan kauhistunut, vaan näytti tyytyväiseltä ja jatkoi makaamista, varmistaen, ettei edes se pieni kastale bikinien narunkaan alta jäisi palamatta. En ymmärrä sitä, että iho on jo melkein vesikelloilla ja vielä ties monettako päivää, mutta pitää silti vaan vielä maata röhnöttää auringossa löysät mätisäkit esillä. Mikä ihmeen järki!!!???

Britithän sitä erityisesti harrastaa, ja ne nyt tunnetusti eivät ymmärrä auringon vaaroista yhtään mitään. Solariumiinkin änkeävät teinityttöinä ja ovat ainakin tunnin kerrallaan.

Mä en yleensäkään ymmärrä auringon palvontaa. En edes silloin vaikka ihoa ei käristämällä käristetä. Niin monella on iho kuin vanhan mummon vaikka ikää ei ole vielä edes 40v. Niin pahasti on kuivatettu ja kärvennetty kesäisin itseään. Miksi joku tosiaankin haluaa ihon vanhenevan ennen aikojaan?

Ei se silti tarkoita että kokovartalo kondoomissa tarttisi kesät kulkea. Se mitä tulee kun ulkona oleilee - miksi ei voisi riittää? Pieni päivetys? Kaunistaa mutta ei tuhoa.

[QUOTE="minttu";26874928]Mä en yleensäkään ymmärrä auringon palvontaa. En edes silloin vaikka ihoa ei käristämällä käristetä. Niin monella on iho kuin vanhan mummon vaikka ikää ei ole vielä edes 40v. Niin pahasti on kuivatettu ja kärvennetty kesäisin itseään. Miksi joku tosiaankin haluaa ihon vanhenevan ennen aikojaan?

Ei se silti tarkoita että kokovartalo kondoomissa tarttisi kesät kulkea. Se mitä tulee kun ulkona oleilee - miksi ei voisi riittää? Pieni päivetys? Kaunistaa mutta ei tuhoa.[/QUOTE]

Tismalleen näin itsekin ajattelen. Mieluummin välttelen aurinkoa kuin makaan auringossa. Joskus väkisinkin ruskettuu, se on ok, mutta ei minulla ainakaan loman tarkoitus.

Toinen ääripää oli aasialaisten naisten ryhmä, joilla oli 36 asteisesssa kuumuudessa kaikilla pitkät housut/legginssit, huivit kaulassa/päässä, hatut, pitkähihaiset paidat ja monella vielä hansikkaat. Heille ruskettuminen ilmeisesti ei ollut mikään cool juttu.

Vielä se, mitä en tajua, on suomalaisturistien alkoholin käyttö helteillä. Hullut! Ei paljon järki päätä pakota. Kuumalla kannattaisi juoda vettä tai mehua, ei viinaa.

Auringossa on mukava maata, ja minähän makaan jos suinkin pystyn.

Onnekseni olen kuitenkin suomalaisittain aika tummaihoinen enkä ole koskaan palanutkaan.

Kyllä minua vähän alkaa naurattaa, jos joku on mun makaamisista kovastikin kiinnostunut...

Jaa, itse en ole törmännyt tuollaiseen, kyllä mun tuntemat ihmiset reagoivat heti, jos meinaavat palaa. Itse harvoin kuitenkaan palan, käytän aurinkorasvaa, ja rusketun helposti. Tykkään auringosta.

[QUOTE="Minna";26875316]Tämä aloitus oli taas jonkun pikkusieluisen laiheliinin lapsellinen ruikutus muiden painosta.[/QUOTE]

Lähinnä ihmetyttää, miksi joku pilaa ihonsa. Se oli ihan sivuseikka, että itsensäpolttaja usein oli pullukka ja vaaleatukkainen.

Yhteistyössä