Tätä ei Pravda uutisoi! Pommimies oli kuin olikin kultamuna kulttuurinrikastaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedonantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei taas,

Kyllä olen maahanmuuttaja. Mamu-termin koe tässä poliittisessa ilmapiirissä jopa rasistiseksi määreeksi, siksi en toivo sitä käytettävän. Tiesitte kai, että myös suomalaiset ovat idästä tulleita maahanmuuttajia tähän alunperin saamelaisten asuttamaan maankolkkaan.
Suomi saamelaisille?

Näköjään sä täytät mamun kriteerin siltä osin, et näet rasismia siinä missä rasismia ei ole. Wanha suomalainen sanalasku: ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä.

Jääkauden jälkeen saamelaiset asuttivat Suomea pohjoisesta käsin ja suomalaiset kaakosta, joten sen perusteella saamelaiset ja suomalaiset ovat samanlaisia maahanmuuttajia.

[QUOTE="vieras";23916203]Mamulla ja mamulla on eronsa. On eri asia ottaa länsimaalainen kouluttautunut ja sivistynyt mamu, kuin esim. somali tai arabi...Niiden kulttuurit on liian erilaisia tänne.[/QUOTE]

Miksi länsimainen, kouluttautunut ja sivistynyt ihminen haluaisi tänne kaltaistesi moukkien asuttamaan maahan maksamaan loisimisesi?

[QUOTE="vieras";23915848]hohhoijaa...Jos on omastakin takaa niin tarviiko tänne ottaa???Ja Islam on yhtä mielenvikaa ilmeisesti...Kyl niitä uutisia joka päivä saa lukea ympäri maailmaa!!!Sivistyksen pariin ainoastaan sivistyneitä maahanmuuttajia![/QUOTE]

Buddhalaisuus ja ba'hai ovat näin äkkiseltään ainoat uskonnot, joiden nimissä tehtyjä terroritekoja ei tule mieleeni...

Tosin buddhalaisuus on filosofia, ei niinkään uskonto.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";23916521]Miksi länsimainen, kouluttautunut ja sivistynyt ihminen haluaisi tänne kaltaistesi moukkien asuttamaan maahan maksamaan loisimisesi?[/QUOTE]

Osuko?Kuin noin älähdit!
Ööh, meidän perheessä ei ole loisia. Teemme TÖITÄ. Naapurissa kylläkin, möykkäävät pitkin öitä lapsineen...Ja mamut kyseessä. Suomalaisia möykkääjiä talossamme ei asu.... Täähän on jonkun lehden mukaan muslimien paratiisi, elämä niin helppoa täällä kun voi tukien varassa elää.

Niin karulta, kuin se kuulostaa, niin mamut luokitellaan pariin eri luokkaan. On ne hyvät mamut (yleensä länsimaalaiset), joiden kanssa haluaa olla tekemisissä ja he jopa kiinnostavat. Sitten tulee Itäblokit sun muut ja alinpana on pakolaiset ja islami hörhöt ja romani, turkki tyypit. Itse olen asunut Suomessa ulkomaalaisen mieheni kanssa ja nyt olen itse mamu nykyisessä maassani ja olipa missä maassa tahansa, niin näin sitä luokitellaan, mutta asiasta puhutaan neljänseinän sisällä ja ulkona vedetään "olen suvaitsevainen" roolia.

Osaisitteko itse elää lehmän lantamajassa ja naittaa tyttärenne lapsena jollekin vanhalle miehelle? Syödä hyönteisiä ja juoda likaista vettä?Kulkea rinnat paljaana ja tehdä kaikki raskaat työt kun mies istuu muiden miesten kanssa poltellen ja naiden muitakin naisia?
Tai kulkea hunnutettuna jossakin Arabi maassa, olla miehen alistama?

Sitä minä en ymmärrä, miksi nämä mamu-kriitikot täällä mamma-palstalla meuhkaavat, kun teillä on oma homma-fooruminne. Halu tuntea olevansa alfa-yksilö naaraslauman keskellä?

[QUOTE="vieras";23915983]Niinpä ja siksi fiksut eivät ole mamujen kanssa, koska silloin elämä on asumista kunnan vuokratalokolhoosissa ja elanto tulee sossusta, eikä se ole kiva kuulua alimpaan sosiaaliluokkaan ja olla koko yhteisön hyljeksimä sekä halveksima..[/QUOTE]

Sinähän sen tiedät :-D

[QUOTE="vieras";23916625]Osaisitteko itse elää lehmän lantamajassa ja naittaa tyttärenne lapsena jollekin vanhalle miehelle? Syödä hyönteisiä ja juoda likaista vettä?Kulkea rinnat paljaana ja tehdä kaikki raskaat työt kun mies istuu muiden miesten kanssa poltellen ja naiden muitakin naisia?
Tai kulkea hunnutettuna jossakin Arabi maassa, olla miehen alistama?[/QUOTE]
No jos vaihtoehtona on elää sinun kanssasi, niin mieluusti.

Itse ajattelen tämän maahanmuuttoasian tyylillä kohtele muita,kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan. Jos pieni osa suomalaisista uhkailisi luterilaisuuden pohjalla itsemurhaiskuja, tuhoa tietyille maille, virittelisivät kerhoja joissa rakennellaan pommeja ja amatöörisuunnitelmia kostoiskuista ym.ym. En olettaisi pääseväni muuttamaan kaikkiin maihin rajoituksetta,vaikka tämä harrastus koskisi vain pientä osaa kansaa,johon en kuuluisi. Jos muuttaisin toiseen maahan, oletuksena olisi yrittää hankkia heti töitä elääkseni, jos se vaatii että joudun opettelemaan maan kielen ja tavat, niin sitten niin teen. Miksi suomalaisten on vaikea vaatia maahanmuuttajilta mitään vastineeksi, vaikka muut maat niin tekevät tiukemmilla ehdoillaan?

[QUOTE="vieras";23916625]Osaisitteko itse elää lehmän lantamajassa ja naittaa tyttärenne lapsena jollekin vanhalle miehelle? Syödä hyönteisiä ja juoda likaista vettä?Kulkea rinnat paljaana ja tehdä kaikki raskaat työt kun mies istuu muiden miesten kanssa poltellen ja naiden muitakin naisia?
Tai kulkea hunnutettuna jossakin Arabi maassa, olla miehen alistama?[/QUOTE]

En, koska asun ja elän Suomessa jossa ei käytetä lehmänlantaa rakennusaineena, pukeudumme aika peittävästi ihan käytännönkin syistä; täällä on aika perkeleen kylmä talvisin.

Ja ei, en pelkää löysät housuissa jonkun islamin valtaavan tätä meidän kultaista maatamme. Olen siis joko täysidiootti, tai sitten vaan realisti. Kummin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23916806:
En, koska asun ja elän Suomessa jossa ei käytetä lehmänlantaa rakennusaineena, pukeudumme aika peittävästi ihan käytännönkin syistä; täällä on aika perkeleen kylmä talvisin.

Ja ei, en pelkää löysät housuissa jonkun islamin valtaavan tätä meidän kultaista maatamme. Olen siis joko täysidiootti, tai sitten vaan realisti. Kummin vaan.

Olet täysidiootti. :attn:

Vuonna 1986 syntynyt mies joutui useamman miehen pahoinpitelemäksi Välikadulla Kajaanissa. Silminnäkijöiden mukaan pahoinpitelyyn osallistui ainakin kolme ulkomaalaistaustaista miestä.
Pahoinpitelyn seurauksena mieheltä murtui leukaluu.
Silminnäkijöiden mukaan miehet olivat tulleet paikalle henkilöautolla. Pahoinpitely tapahtui hieman kello neljän jälkeen lauantai-aamuna.

Tapauksesta jotain tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä Kajaanin poliisin palvelupäivystykseen virka-aikana p.0718765691.

Kaleva

http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/mieskolmikko-pahoinpiteli-kajaanilaisen/901967

[QUOTE="vieras";23916964]Vuonna 1986 syntynyt mies joutui useamman miehen pahoinpitelemäksi Välikadulla Kajaanissa. Silminnäkijöiden mukaan pahoinpitelyyn osallistui ainakin kolme ulkomaalaistaustaista miestä.
Silminnäkijöiden mukaan miehet olivat tulleet paikalle henkilöautolla. Pahoinpitely tapahtui hieman kello neljän jälkeen lauantai-aamuna.

Tapauksesta jotain tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä Kajaanin poliisin palvelupäivystykseen virka-aikana p.0718765691.

Kaleva

Mieskolmikko pahoinpiteli kajaanilaisen | Pohjois-Suomi | Kaleva.fi[/QUOTE]
Onko samantasoinen uutinen kuin taannoinen naisen joukkoraiskaus pakettiautossa, joka osoittautui täysin perättömäksi? Taisi kaatua kännissä.

[QUOTE="vieras";23916964]Vuonna 1986 syntynyt mies joutui useamman miehen pahoinpitelemäksi Välikadulla Kajaanissa. Silminnäkijöiden mukaan pahoinpitelyyn osallistui ainakin kolme ulkomaalaistaustaista miestä.

Kaleva

Mieskolmikko pahoinpiteli kajaanilaisen | Pohjois-Suomi | Kaleva.fi[/QUOTE]

Herra H-a tai lepsa taas vauhdissa - tai sitten uskollinen opetuslapsi

[QUOTE="vieras";23916984]Onko samantasoinen uutinen kuin taannoinen naisen joukkoraiskaus pakettiautossa, joka osoittautui täysin perättömäksi? Taisi kaatua kännissä.[/QUOTE]

Varmaankin on, eihän mamut tee rikoksia. =)

[QUOTE="vieras";23916802]Itse ajattelen tämän maahanmuuttoasian tyylillä kohtele muita,kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan. Jos pieni osa suomalaisista uhkailisi luterilaisuuden pohjalla itsemurhaiskuja, tuhoa tietyille maille, virittelisivät kerhoja joissa rakennellaan pommeja ja amatöörisuunnitelmia kostoiskuista ym.ym. En olettaisi pääseväni muuttamaan kaikkiin maihin rajoituksetta,vaikka tämä harrastus koskisi vain pientä osaa kansaa,johon en kuuluisi. Jos muuttaisin toiseen maahan, oletuksena olisi yrittää hankkia heti töitä elääkseni, jos se vaatii että joudun opettelemaan maan kielen ja tavat, niin sitten niin teen. Miksi suomalaisten on vaikea vaatia maahanmuuttajilta mitään vastineeksi, vaikka muut maat niin tekevät tiukemmilla ehdoillaan?[/QUOTE]

Mamut ovat tärähtäneistön kultainen vasikka jota he haluavat palvoa ja siksi mamuilta ei voi eikä saa vaatia mitään.

Yhteistyössä