Tätä ei ole tapahtunut varmaan koskaan aiemmin, mut nyt on. Oon ihan hämilläni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nameless
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nameless

Vieras
Mulla on ollutaiemminkin netissä treffipalstalla profiili, mutta en ole koskaan löytänyt ketään sitä kautta. Enkä ole ikinä ihastunut tai tuntenut kehenkään sieltä löytämääni vetoa siten että minua ei olisi enää kiinnostanut ne muut vaihtoehdot sieltä.

Mutta nyt. Laitoin uudelleen profiilin, samana päivänä siihen vastasi mies.. jonka kanssa olen nyt vuorokauden tuntemisen aikana vaihtanut jo useita pitkiä sähköposteja.. ja jota en vaan pysty olemaan ajattelematta :) Ihastuminen on ehkä liian voimakas sana, mutta siis siinä ihmisessä on jotain hirvittävän kiehtovaa, ihanaa, tuttua ja turvallista.

Ekaa kertaa joku kolahtaa netissä näin :) Ihmeellistä

Kaveri löysi nykyisen kumppaninsa netistä...Sanoi mulle jo silloin alussa ennen kuin oli nähnyt miestä että eka kertaa tuntee niin voimakasta yhteenkuuluvuutta jonkun ihmisen kanssa.
Tiiä sitte...Joillaki saattaa tärpätäki. :)

Onnea sulle ap!

Itse löysin nykyisen mieheni netin kautta. Me ollaan tällä hetkellä oltu 4,5 vuotta naimisissa ja kaksi ihanaa lasta. Se vaan tuntui siltä oikealta ja pitkään juteltiin s-posteilla, ennen kuin tavattiin. Välimatkaa oli vajaa pari sataa kilometriä. Mutta niin vaan eletään yhdessä onnellisesti. :heart:

Niin minäkin löysin oman mieheni netistä pian 9 vuotta sitten. Hänen viesteissään oli jotain herkkää ja erilaista. Hän oli todellakin jotain erityistä silloin ja on sitä edelleenkin. Ja kahden yhteisen lapsen isä. Vaihdettiin pitkä sähköpostiviestejä 3 kk ajan ennen kuin tavattiin vaikka asuttiin lähekkäin, ja se oli sitten menoa!

Onnea!

En mä ukalla tätä ajatella yhtään pitemmälle, ihmettelen ja ihastelen vaan tätä tämänhetkistä tunnetta ja olotilaa, jollaista en ole koskaan aiemmin kokenut :) Aika mahtavaa löytää mies, jonka sisin on niin kaunis ja kokemukset lähellä omiani..
*huoks* :)

Alkuperäinen kirjoittaja nameless:
En mä ukalla tätä ajatella yhtään pitemmälle, ihmettelen ja ihastelen vaan tätä tämänhetkistä tunnetta ja olotilaa, jollaista en ole koskaan aiemmin kokenut :) Aika mahtavaa löytää mies, jonka sisin on niin kaunis ja kokemukset lähellä omiani..
*huoks* :)

Kannattaa olla varuillaan,vaikka sun olotila onkin nyt noin.Meinaa et voi tietää mikä on miehiään.Tuttavani tunsi olonsa myös samoin kun sinä ja löysi tuolta mistä sinäkin.Ja kuinkas kävikään.Sille riittänyt yksi ihastus vaan niitä oli ja tuli lisää.Oli vähän niinkuin roisto.Puhu ja leperteli kainiita.Silti oli muuta mitä antoi itsestään kuvan

Onnea, toivottavasti poikii ihania yhteisiä vuosia! :heart:

Mä oon myös löytäny mieheni netistä.
Sinkkuna ollessani kävin huvikseni kattelemassa deitti-ilmotuksia. Yks ilmotus jäi jotenki mieleen ja piti vaan uuestaan ja uuestaa mennä kattomaan sitä, lopulta lähetin sähköpostia.
Tuo mies oli kuin mä. Samanlaisia ajatuksia ja noin.. Uskomatonta jutussa oli se, että asuimme toisistamme vajaan kilometrin päässä! :D
Ei tunnettu silti toisiamme kun olin juur paikkakunnalle muuttanu. Ainoostaan kilpaa oltiin ajettu töihin yks aamu kun samassa suunnassa työpaikka.. :D
nyt meillä on 3v lapsi.

pieni varoituksen sana kuitenkin, se mikä tuntuu liian hyvälle ollakseen totta, se yleensä sitä on.
Mutta positiivisesti ajateltuna poikkeus vahvistaa säännön.
Itse löysin mieheni chatin kautta ja onnellisia vuosia takana jo 8 vuotta joista 5 vuotta naimisissa.
Kaikki tarinat ei pääty yhtä onnellisesti, mutta tutustuin ensin mieheeni 3kk viestein ja soitoin, sen jälkeen treffailimme 3kk ja sen jälkeen raahasin miehen mökille viikoksi ja päätin, että jos pärjäämme mökillä viikon niin voidaan kokeilla yhteistä asumistakin.

ennen mieheni löytymistä löysin monta ihmistä jotka kolahti, mutta sitten ulkonäkö pettikin tai sitten olivatkin sekoja tai pillua vailla.
yksikin mies jonka kanssa kemiat kolahti paljastui 2 lapsen isäksi jolla oli vaimo.
ehdotti vielä tapaamista, mutta sanoin ei kiitos.

Jep, ymmärrän vaarat. Tiedän että kaikki ei ole sitä miltä näyttää ja se mikä on liian hyvää ollakseen totta, myös on sitä.
Siksipä sanoinkin että en ajattele asiaa vielä tämän pitemmälle. En haaveile yhtään mistään. Mun tulevaisuudensuunnitelmat, joihin ei kuulu miestä eikä parisuhdetta, eivät olet muuttuneet yhtään mihinkään ;)
Mutta tämä hetki ja olotila ovat jotain joita en ole koskaan tuntenut yhdenkään nettityypin kanssa. Ja voitte uskoa, mulla on lähes satavarma pelimiestunnistin, joka auttaa mut kiertämään ne lajikkeet hyvin kaukaa.
Tämä mies on _tavallinen mies_, sellainen jota olen joskus etsinyt ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nameless:
Mulla on ollutaiemminkin netissä treffipalstalla profiili, mutta en ole koskaan löytänyt ketään sitä kautta. Enkä ole ikinä ihastunut tai tuntenut kehenkään sieltä löytämääni vetoa siten että minua ei olisi enää kiinnostanut ne muut vaihtoehdot sieltä.

Mutta nyt. Laitoin uudelleen profiilin, samana päivänä siihen vastasi mies.. jonka kanssa olen nyt vuorokauden tuntemisen aikana vaihtanut jo useita pitkiä sähköposteja.. ja jota en vaan pysty olemaan ajattelematta :) Ihastuminen on ehkä liian voimakas sana, mutta siis siinä ihmisessä on jotain hirvittävän kiehtovaa, ihanaa, tuttua ja turvallista.

Ekaa kertaa joku kolahtaa netissä näin :) Ihmeellistä

Mä olen naimisissa erään profiilini kautta mailanneen miehen kanssa=) 6 vuotta jo yhteistä matkaa takana. Netistäkin sen oikean voi siis löytää!
Onnittelut sinulle!

Varovainen tietysti kannattaa olla, muttei heittää tilaisuutta hukkaankaan...Mullehan kävi samoin, vaikkakin ihan facebookin kautta tuon ukon löysi. Tai hän löysi mut :D Enkä ole ikinä ollut parisuhteessa näin onnellinen kuin nyt, kannatti ottaa riski. Vaikka meillä sitä välimatkaa olikin puol maailmaa, tuli väkisinkin tutustuttua ennen kuin nähtiin :whistle:

Onnea matkaan :hug: :flower:

Yhteistyössä