Tästä se lähtee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiin

Aktiivinen jäsen
05.10.2004
7 343
0
36
Tänään oltiin lääkärissä ja saatiin lähete SKS:n naistentaudeille. Sieltä tulee stten kutsu tutkimuksiin. Lupasi lääkäri vielä, että päästään nopeesti, parissa kuukaudessa, kun Savonlinnassa ei ole kovin pitkiä jonoja.

Onko kellään kokemuksia Savonlinnan keskussairaalasta näissä tutkimus- ja hoitoasioissa? Millä tutkimuksilla alotetaan? Lääkäri kerto, että ainakin ultrataan ja tehään sisätutkimus ja mieheltä katotaan sperma.

Ihan turhaan jännitin sitä lääkärissäkäyntiä. Pelkäsin, että meitä ei oteta vakavasti, kun ollaan yritetty "vasta" 10kk. Meille se oli meinaan ikuisuus.... Lääkäri oli tosi mukava, hymyilevä ja asiallinen.

Te ootte nyt sitten menossa julkiselle puolelle? Me päätettiin mennä ensin ykstyiselle, kun tuo mieskin nyt sitten lähti mukaan kuitenkin. Huomenna pitäis varata aikaa ja siitä sitten lähtee meidänkin tie kohti pientä nyyttiä. =)

Meilläkin alkais hoidot tai ainakin mennään tutkimuksiin maaliskuussa. Ainut ongelma on nyt mun mies. Se ei aio lähtee vastaanotolle mukaan,mutta voi kyllä sperma-näytteensä antaa jos tarvis! Sitä joko pelottaa tai sitten sitä ei vaan kiinnosta tietää niitä asioita mitä käydään läpi,mutta osallistuu kuitenkin sperman muodossa. Ne tuskin muakaan ottaa sisään jos miestä ei näy mailla halmeilla?! Mäkin oon alkanu jänistään koko hommaa...toisaalta haluun tietää mikä vikana ja toisaalta en halua tietää jos sieltä jotain kauheeta löytyy eikä meillä oo mitään mahiksia saada vauvaa!Ei me kyllä voida luomustikaan sitä saada,kun näinkin kauan ollaan pupuiltu ilman ehkäsyä ja useimmiten suunnilleen oikeeseen aikaankin,mutta ei tärpin tärppiä. Mä kyllä oon alkanu miettimään että lääkäri varmaan sanoo,että kun ollaan niin nuoria niin kyllähän me vielä ehitään ja iskee varmaan jotain clomeja käpälään ja stemiä..Mutta kun en jaksa ootella. Nytoon yrittäny unohtaa koko vauva-touhun ja olla stressaamatta,mutta kuitenkin päivät etenee koko ajan kohti maaliskuuta ja siks stressi iskee että pupuilua, pupuilua siinä toivossa ettei tutkimuskiin tarttis mennäkään..
Stemppiä meille!

Mulla julkiselle varattu aika ens to, mutta mies ei pääse töiden takia mukaan. Eli menen yksin. Olisi aika yksityisellekin varattu (ens kuun alkupuolella, silloin mieskin pääsee mukaan) mutta menen nyt katsomaan kuinka asiat alkaa luistaa julkisella puolella.
Mä oon nyt jo vuoden ajan testannut ovikset. Ne ainakin tulee ja ollaan oikeeseen aikaankin aina yritetty, tuloksetta.
Mutta vielä jaksan elää toivossa, että joku konsti löytyy ja meikäläinenkin raskautuu... Mutta yhdyn Hippulan pelkoihin että mitäköhän niistä testeistä oikein paljastuu. Me ollaan miehen kanssa luvattu, että on sitten lapsettomuus kumman vika tahansa, niin se ei vaikuta meidän suhteeseen ja otetaan vastaan se mikä tulee yhdessä.
Tsemii Hippula, Milli ja Mimoniandra!

Sorry, mut mitä noi clomit ja stemit on.... =) ? 3- vuotias vilpertti on ja keskenmeno toukokuussa -05. Keskenmenon jälkeen ollaan yritetty koko ajan, mut mitään ei kuulu. Nyt käytössä keltarauhashormonit menkkoja säännöllistämään ja auttamaan ovulaation irtoomisessa. En oikein tiiä kauanko tässä pitäis ootella ennenkuin jompaakumpaa pitäis rueta tutkiin.... Ikää molemmilla 28-v.

Yhteistyössä