Tästä lähtien meidän neideille ostetaan vaan täysin samaanlaisia vaatteita

pumppernikkeli

Aktiivinen jäsen
30.07.2004
1 053
1
36
Hermot menee noiden neitien kanssa. Miten voidaan yhdestä Marimekon lantti tunikasta tapella jo eilis ilta ja tämä aamu kumpi sen saa laittaa kouluun :o
Ja sitten kun minut haetaan riidan ratkaisiaksi niin tottakai minä sanon että A saa laittaa kun se sen ja sen jälkeen J huutaa koko aamun minulle että olen ääliö ym...
Ja joku on vielä sanonut että tyttö lapset on helppoja. Olen aivan varma että tuollaista tappelua ei olisi käyty kahden pojan välillä ;)

en menisi silti pukemaan lapsiani samanlaisiin vaatteisiin, minusta se ei tee hyvää lapsen yksilölliselle kehittymiselle, minäkuvalle siis. otatte vuoropäivät, rastiruutuun kuponki vaikka jääkaapin oveen ja asia selvä. ja se, että lapsi haukkuu sinua, on osa äitiyttä, ei sen kummempaa, ei tuo minusta kuulosta mitenkään vaikealta tilanteelta. itselläni on murkkuja ja uhmaikäisiä talossa, eikä mikään tilanne ole ollut vielä sellainen, että siitä olisi tullut ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja ursa:
en menisi silti pukemaan lapsiani samanlaisiin vaatteisiin, minusta se ei tee hyvää lapsen yksilölliselle kehittymiselle, minäkuvalle siis. otatte vuoropäivät, rastiruutuun kuponki vaikka jääkaapin oveen ja asia selvä. ja se, että lapsi haukkuu sinua, on osa äitiyttä, ei sen kummempaa, ei tuo minusta kuulosta mitenkään vaikealta tilanteelta. itselläni on murkkuja ja uhmaikäisiä talossa, eikä mikään tilanne ole ollut vielä sellainen, että siitä olisi tullut ongelma.
Siis tottakai on on normaalia tulla haukutuksi on meilläkin talossa sekä uhmis että murkku joten totuttu on vaikka mihin. Ihmettelen vaan miten tuollaisestakin asiasta saadaan tappelu aikaiseksi
Ja en toki pukis lapsille samoja vaatteita yhtäaikaa. En nyt muutenkaan 8v ja 10v sano mitä te tänään päällene laitatte. Ja eiköhän nuo yksilöllisesti kehity kun ovat aivan eri ikäisiä ja täysin eri kaverit ym... vaikka vaatekaappi oliskin identtinen.
Isompi vaan niin pienikokoinen että vaatteet ovat samaa kokoa.

Ostappa samanlaisia muutama, meillä isompi kulki jonkin aikaa yöpaidassa kun ei ollut punavalkosta maripaitaa niinkuin siskolla, oli punaoranssi. Onneksi yöpaita sattu olemaan punavalkonen.

Yhteistyössä