Tästä kyllätulee kakkaa niskaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ira

Vieras
...mutta kerron silti!

Taustaa:
Olen 44v. ja tapasin mieheni olessani 16 v. Naimisiin mentiin kun olin 20v. ja lapsia on 23v, 21v, 19v, ja 15v. Mieheni oli mun ensi rakkaus ja edelleen ollaan naimisissa. On ollut välillä ylä- ja välillä alamäkeä, vaan yhdessä ollaan pysytty.

Viime kesänä meille töihin tuli uusi kaveri, jonka kanssa mulla heti synkkasi tosi hyvin. Juteltiin usein kahvilla kaikenlaista, alettiin käydä yhdessä lounaalla, sähköpostia laitellaan paljon toisillemme. Pikkuhiljaa alettiin ihastua toisiimme ja uskoutua toisillemme.

Satoja kertoja varmaan olin ajatellut,millaista olisi suudella ja rakastella hänen kanssaan, vaan aina jattelin, ettei sellaista koskaan tule tapahtumaan. Kunnes tämän viikon alussa jouduttiin/päästiin yhteiselle työmatkalle Tukholmaan. Olin porukan ainoa nainen ja minulla oli yhden hengen hotellihuone. Niinhän siinä kävi, että HÄN tulikanssani samaan huoneeseen ja lopun arvaatte... Nyt olen ihan sekaisin, koin nimittäin monta sellaista ihanaa asiaa,joita aviomieheni kanssa en ole ikinä kokenut...eka kerran sain suuseksiä,eka kerran seksi tuntui niin hyvältä että voihkin ääneen...

Ja nyt en osaa ajtellakaan muuta kuin häntä ja sitä yötä....mieheni ei tietenkään tiedä asiasta mitään, meillä kun romantiikka on muutenkin olematonta...

...kommentteja kaipaan...

Miten asiaa nyt sitten pitäisi kommentoida. Rakkautta ei taida avioliitossanne olla tai sitten puuttuu kunnioitus. Eroa voist ehkä harkita tai ainakin sitä, ettet pidä miestäsi narrina.

Mikäli haluat uuden elämän ja uuden miehen niin ei siinä mitään, kunhan teet sen sitten reilustri, etkä vehtaa toisen seläntakana.

Saman verran töitä tekemällä oman aviosuhteesi eteen todennäköisesti rakastuisit uudelleen omaan puolisoosi. Käyttekö miehesi kanssa kahdestaan syömässä, elokuvissa, lomilla jne...

Jaa-a...aika paskamaisesti olet kyllä tehnyt! kauniisti sanottuna.... Ootteko edes yrittäny miehes kanssa parantaa suhdettanne ja seksielämäänne? Te ootte niin kauan ollu yhdessä että sinuna en ihan het heittäis hukkaan noita kaikkia vuosia yhden mitättömän ihastuksen takia. Yrittäisin pelastaa avioliiton ja jos se ei millään onnistu niin sit vois harkita jotain muuta. Mut järki käteen,tulee se arki vastaan siinä uudessakin suhteessa!

Moka kun moka, yritä unohtaa toi. Hei seksiähän toi vaan on. Pyydä mieheltäs sitä suuseksiä. te ootte niin kaun ollu yhes, et älä vaan pienen ihastuksen takia pilaa liittoas. Varmasti jokaiselle tulee josain vaihees tilanteita jolloin voisi pettää, mutta niin ei vaan saa käydä. Aikuisen ihmisen pitäisi pystyä siihen, jos on pääkoppa kunnossa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saman verran töitä tekemällä oman aviosuhteesi eteen todennäköisesti rakastuisit uudelleen omaan puolisoosi. Käyttekö miehesi kanssa kahdestaan syömässä, elokuvissa, lomilla jne...

Minä olen pahemman kerran petetty työkaverin kanssapa hyvinkin ja voin kertoa, että älä ainakaan jää kiinni! Tuo arpi ei koskaan umpeudu (mulla ainakaan).

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Moka kun moka, yritä unohtaa toi. Hei seksiähän toi vaan on. Pyydä mieheltäs sitä suuseksiä. te ootte niin kaun ollu yhes, et älä vaan pienen ihastuksen takia pilaa liittoas. Varmasti jokaiselle tulee josain vaihees tilanteita jolloin voisi pettää, mutta niin ei vaan saa käydä. Aikuisen ihmisen pitäisi pystyä siihen, jos on pääkoppa kunnossa....

Peesi

Aviopuoliso kanssa rivien välistälukien seksielämä ehkä väritöntä ja kai noin pitkässä suhteessa pääsee tylsistyminenkin valloilleen, jos ei intohimo ja rakkaus enää roihua. Nyt on vaan miettimisen paikka,että onko tämä uusi suhde sen arvoinen, että sen takia kuoppaat avioliittosi. Kumpivai kampi, kas siinäpä pulma!

Voi, tiedän miltä sinusta tuntuu.. Minäkin luulin pitkään seksin olevan juuri sellaista tavallista mikä tuntuu kivalta, kunnes tapasin erään. Humalassa, hieman erikoisessa tilanteessa eksyin ns. väärään sänkyyn ja voi ihme! Sain ensimmäisen orgasmini, eikä mitään sellaista olisi voinut kuvitellakaan. Sama toistui, joten oli pakko uskoa että sellaista todella voi tapahtua!

En vieläkään tiedä mitä kaikkea tapahtui. Yritän unohtaa sen ihmisen, joka monin tavoin avasi mulle uusia maailmoja, silmäni ovat nyt enemmän auki kuin koskaan. Toisaalla on sitten se tuttu ja turvallinen.. Niinpä.

Millaista sulla on miehesi kanssa? Onko seksi hyvää?

Mieheni kanssa seksi on aina samanlaista, hyvin yhdyntäkeskeistä...olen lukemattomia kertoja ehdottanut suuseksiä, mutta ei mieheni sitä halua edes kokeilla...eli ei se seksi ainakaan minun mielestä ole hyvää.

Joo olit varmaan oottanutki ylläolevia kommentteja..ymmärrän sinua aivan täysin..itsekkin melkein saman kokeneena..erona se että olin nuorempi, liitto lyhyempi, lapset pieniä..ei tuommoselle voi oikeen mitään..joskus tulee hetki jolloin haluaa tuntea itsensä haluttavaksi jos suhde siihen omaan mieheen ei oikeen klikkaa..minun mielestäni olet tehnyt sen ratkaisun mikä sinusta on tuntunut silloin hyvältä..sinun ja miehesi suhde on varmasti ainutlaatuinen ja tämän "suhteen"tähän työkaveriin tuskin on ollut tarkoitus loukata miestäsi. Nyt sinun on vain selvitettävä itsellesi haluatko että tämä elinikäinen liittosi loppuu ja aloitatko jotain uutta ihmisen kanssa joka kiehtoo ehkä eniten seksuaalisesti? Päätit niin tai näin päätös on vaikea..itse aikoinani päätin jättää mieheni, päätös oli oikea vaikka suhde tähän toiseen mieheen päättyi..en ole katunut, ymmärsin nimittäin että minäkin olen tunteva,haluava ihminen jonka ei tarvi tyytyä tilanteisiin. Tsemppiä sinulle ja hyvää joulua =)

Sitten vaan miettimään kumpi on tärkeämpää, rakkaus aviomieheesi ja perhe vai parempi seksi. Ja sen mukaan sitten ne tulevaisuuden valinnat. Jatkatko miehesi kanssa kuten ennen, jatkatko näennäisesti hänen kanssaan ja haet seksihuvit muualta vai eroatteko.

Älä kerro pettämisestäsi. Se on sinun häpeäsi ja kärsi kantamalla se yksin. Miestäsi olet jo loukannut eikä enempää tarvitse loukata kertomalla asiasta, ellet välttämättä halua liittonne päättyvän eroon. Mieltäsi et saa kevennettyä sillä, että kerrot asian miehellesi. Palsta on hyvä avautumisväline kuten tiesitkin.

Käytittekö kumia? Et varmaankaan ollut taitavan hurmurin ensimmäinen pano.

Annatko muuten miehellesi koskaan suuseksiä?

Olin kyllä "hurmurin" ekapano hänen avioeronsa jälkeen ja kumia käytimme. Ja miehelle kyllä suuseksiä antaisin jos hän vaan siihen suostuisi.

Miehelleni en aio vielä todellakaan kertoa, vasta sitten jos suhde tähän ihastukseeni syvenee, kuten luultavasti käy.

Pidä suhde salassa.

Mieti tilannetta, että eroaisit miehestäsi. Uusi suhdekin hiipuisi parin vuoden kuluttua. Mitä ajattelisit siinä tilanteessa yksin ollessasi. Mahdollisesti lapsetkin olisivat suuttuneet sinulle. Katuisitko?

Jos elämäsi on pääosin kunnossa, niin sitä ei kannata heittää hukkaan hetken huuman vuoksi. Ehkä tämä mies on hyvä sängyssä, mutta arkielämä ei toimikaan hänen kanssaan.

Miehelläni vähän samanlainen tilanne kuin sulla ap, kun tavattiin. Eli takana (jo päättynyt) nuorena solmittu avioliitto, josta kaikki romantiikkaa ja intohimo kadonnut, vaimolle seksi pakollinen paha jne. Nyt mieheni sanoo elävänsä onnellisempana kuin koskaan ja on onnellinen,että jätti entisen tylsän avioliiton ja nauttii nyt elämästänn minun kanssani.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle Ira!

Alkuperäinen kirjoittaja Tilda:
Miehelläni vähän samanlainen tilanne kuin sulla ap, kun tavattiin. Eli takana (jo päättynyt) nuorena solmittu avioliitto, josta kaikki romantiikkaa ja intohimo kadonnut, vaimolle seksi pakollinen paha jne. Nyt mieheni sanoo elävänsä onnellisempana kuin koskaan ja on onnellinen,että jätti entisen tylsän avioliiton ja nauttii nyt elämästänn minun kanssani.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle Ira!

Ovatko miehesi lapset onnellisia?

Yhteistyössä