tassutteluhoito menossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli nyt ekaa iltaa yritetään tuota tassutteluhoitoa meidän 8,5kk tytöllä. Meillä isä hoitaa käytännön tassuttelun, kun lukemamme perusteella (esim. tämä http://yle.fi/akuutti/arkisto2004/231104_b.htm) isiltä homma sujuu yleensä paremmin. Mutta apua mun pää ei kestä kuunnella tuota! Olisko kuitenkin parempi, et mä menisin tassuttelemaan kun minä tyttöä kuitenkin enemmän hoidan muutenkin. Rauhoittaisko mun tassuttelu paremmin? Miten olette tehneet?

Malta vaan mielesi. Tiedän ettei ole helppoa kuunneltavaa, mutta anna isän hoitaa homma. Ja varsinkin jos isä on rauhallinen ja pitkäpinnainen ihminen. Jos imetät ja olet tottunut sillä nukuttamisen ja yöheräilyn hoitamaan, niin sittenkin on ihan "ehdotonta" että isä hoitaa nyt tämän homman. Kyllä se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Malta vaan mielesi. Tiedän ettei ole helppoa kuunneltavaa, mutta anna isän hoitaa homma. Ja varsinkin jos isä on rauhallinen ja pitkäpinnainen ihminen. Jos imetät ja olet tottunut sillä nukuttamisen ja yöheräilyn hoitamaan, niin sittenkin on ihan "ehdotonta" että isä hoitaa nyt tämän homman. Kyllä se siitä.

Kiitos vastauksesta ja tiedän että tarvitsen vain tällaista vahvistusta päätökselle.. Mutta kääk, kun tämä on kamalaa.. Tassutteluhoidon teknisestä puolesta vielä- kun lapsi herää yöllä, niin tehdäänkö ihan sama kuvio kuin nyt illalla? Eli isä hoitaa tassuttelun yms?

Joo, yöllä sama homma. Varmaan kannattaa päiväunillakin tehdä samoin. Anna isän tassutella nyt muutaman päivän ajan, sitten voit itse astua kuvioihin.

Kyllä sä kestät! Hiukan pitää "kärsiä", mutta lopputulos on sen arvoinen! Mutta päättäväisyyttä tarvitaan ja takapakkia varmaan tulee, mutta olkaa sinnikkäitä!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Joo, yöllä sama homma. Varmaan kannattaa päiväunillakin tehdä samoin. Anna isän tassutella nyt muutaman päivän ajan, sitten voit itse astua kuvioihin.

Kyllä sä kestät! Hiukan pitää "kärsiä", mutta lopputulos on sen arvoinen! Mutta päättäväisyyttä tarvitaan ja takapakkia varmaan tulee, mutta olkaa sinnikkäitä!

Kiitos vielä lisätiedoista ja tsemppauksesta. Sitä auvoisaa yhtäjaksoisempaa unta odotellessa tässä yrittää jaksaa tämän pahimman läpi...

Yhteistyössä