Tässon kaikki minun jutut, jotka tänään aiheuttaa tuntemuksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
En viitti tehdä monta lyhytikästä ketjua. Pistän kaiken paskan tähän.

1) Kamala nälkä ja päästä heittää, kun nuo pirun antibiootit pitää ottaa tyhjään mahaan ja sittenkin pitää olla 2h syömättä, että ne vaikuttaa. :kieh:

2) Mies ja kaveri ahistaa
ei meinaa erohomma onnistua.. miehestä tuli tietty just nyt ajatustenlukija. Mitään en ole sanonu että haluan erota ja että taas se on unohtanu mitä lupasi.. mutta kun on ollu työreissuissa parina päivänä niin kuulema ollu aikaa miettiä ja tajunnu olevansa aasi. Se on sitte ollu niin niin ihanana ja lapsiakaan ole pelotellu..on siivonnu, ja hoitanu sairaita ja ostanu kotikaljaa kolmosen sijasta... eilen se tilas pankista mulle oman kortin sen pankkitiliin, että voin käydä kaupassa silloinki ku mullei ole rahaa ja se on työreissussa.. mites tässä nyt sitte enää kehtaa lähteä..

Mulla vähän ahistaa tämä tilanne, kun tiedän ettei muutos ole taaskaan pysyvää. Olen vähän neuvoton. Toisaalta mieli tekee lähteä, toisaalta ei tee mieli taas sossun elätiksi. Olisinko ihan idootti jos jään nyt vielä katteleen miten tämä homma etenee. Varmuuden vuoksi hankkisin jo pikku hiljaa tavaroita mitä tarttee sitte erotessa. Olis kiva lähteä sitte kun itellä on töitä ja sais elää sitte täysin omillaan ilman että tarvii hakemassa tukia..

Kaveri ei yhtään ymmärrä minun näkökulmaa tässä asiassa. Ymmärrän kyllä, että sitä vituttaa minun päättämättömyys, mutta se on ite ollu samassa tilanteessa ja minä aina tuin sitä oli se menossa mihin suuntaan tahansa. Mietittiin sovussa yhdessä niitä asioita. Nyt tämä mimmi vaan koko aika painostaa ja painostaa, että eroa eroa. Ja kun nyt toistamiseen mietin että yritänkö vielä niin tämä on ihan "sulta meni nyt uskottavuus, mulle on turha tulla enää sanomaan että eroat" ja lyö luuria korvaan. :kieh: No kiitti vitusti. Just viis minuuttia aiemmin oltiin juteltu siitä kuin hällä on vanhat kaverit hylänneet hänet ja minä kyllä aina yritän pitää häntä lähelläni vaikka onkin kaukana. Tässä kiitos..

3) Oli mulla kolmaskin juttu. Raskaus ja alkoholi. No tein eilen taas negan testin muttei mulla ole ollu kunnon menkkoja 60 päivään. Tissit tuntuu jotnei kummilta, mutta jos olen kumminki vain reväyttäny sieltä jonku lihaksen ku ihan paranormaaleissa asennoissa pitää nukkua kun tuo ukko haluaa aina yöllä tunkea lähelle ja silloin minä haluaisin tilaa... Vaihtelee tuntemukset olen raskaana, en ole raskaana.. inhottava epätietous.. Tekis kamalasti mieli maistella sitä kermalikööriä, joka sponssaa täydellisiä naisia, mutta uskaltaako sitä m aistaa? En ole mikään alkkis, juon tosi harvoin ja silloinki vähän kerralla.. tuntuu että tekis tälle flunssalleki hyvää joku likööri... toisaalta tekis mieli maistella enempiki ku ahistaa...

Kasvata selkäranka ja lähde. miksi pitää soutaa ja huopata, kumminki aina tuùt samaan johtopäätökseen? Eipä kyllä kaverikaan ole mitään ykkösluokkaa...

ja voi sitä ihan alkuraskaudessa vissiin vähän juoda. ei ole vielä sama verenkierto vauvan kans.

Loistava idea laittaa kaikki omat jutut samaan ketjuun. Viela ku keksisit otsikoksi semmosen etta kaikki suunnilleen keksii mita vois koskea niin saattais useampi avatakin. Tekispa kaikki nain niin ois vahempi ketjuja ja helpompi pysya karryilla jonku tietyn nimimerkin jutuista.

Hehe. Turhaan te tuollasta ketjuntappaja-kilpailuketjua pidätte ylhäällä päivästä toiseen. Tässä näette mestarin: Niittasin ketjuni jo aloittaessani sen! :laugh: Olenpa kyllä aika tylsä ihminen kun ketään ei minun jutut kiinnosta... :whistle:

Yhteistyössä