Tässä uusimmat Audi-vaihdokit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rinta-Juppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rinta-Juppi

Vieras
Audi vaihdokit:

ARJA 1965 Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

AILI 1940 Hyväkuntoinen veteraani rauhalliseen ajoon. Juuri entisöity.
Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.

ELLI 1976 Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

AINO 1969 Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

KIRSI 1971 Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytossä.
Hyvät puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

HELENA 1959 Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista. Radio tulee mukana.

JENNA 1988 Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto. Otettu käyttöön vasta
2005 lokakuussa.

KAISA 1961 Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla. Savuttaa vähän.

NETTA 1991 Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö. MP3-soitin. Lukkoperä.

MAIJA 1961 Taloudellinen, loistokunto. Hyvin pidetty, ei kolhuja.
Kiihtyy hyvin.

JELENA 1959 Hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto.
Pientä vuotoa. Tuotu maahan 1992.

PIRJO 1957 Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

MING 1967 Tiukka perä, hyvät puristukset. Suhteellisen siisti.
Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Bangkokista 1999.

TRACY 1980 Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu, ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä - kovaan ajoon. Tämä yksilö pidemmällä kardaanilla.

ANNELI 1968, Kahdesti lauennut, sisäsiisti, äänenvaimentimessa pikku vikoja.

HUOM: Kaikki vaihdokit myyntipäällikön tarkastamia ja koeajamia.
Tyytyväisyystakuu.

Tyytyväisyystakuu.

Tämä lopussa aiheutti mulla lopullisen repeämisen vaikka listaa lukiessakin hihittelin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyytyväisyystakuu.

Tämä lopussa aiheutti mulla lopullisen repeämisen vaikka listaa lukiessakin hihittelin :D

Eikös tuossa ole ristiriitaa, kun yksi on koeajamaton ja kuitenkin myyntipäällikön koeajama ? Vai eikö myyntipäällikköä lasketa?

Mulle tuli tänään sähköpostiin tällainen:

Kuka on sinun tosi ystäväsi?

Tämä tosiaan toimii...!
Jos et usko kokeile tätä.

Laita koirasi ja vaimosi auton takaluukkuun tunniksi.
Kun avaat luukun, kumpi on tosi iloinen nähdessään sinut?

:D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mulle tuli tänään sähköpostiin tällainen:

Kuka on sinun tosi ystäväsi?

Tämä tosiaan toimii...!
Jos et usko kokeile tätä.

Laita koirasi ja vaimosi auton takaluukkuun tunniksi.
Kun avaat luukun, kumpi on tosi iloinen nähdessään sinut?

:D :saint:

EEEehhhhehehehehhehe.....
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kuinkahan monta vuotta tälle aiheelle jaksaa porukat nauraa?
Mua ei edes hymyilytä.

Älä nyt jaksa. Audikin on vaan auto. :headwall:

Tähän ei liity auton merkki millään tavalla, vaan se, että ihmiset ja lehdet jaksavat päivästä toiseen jaaritella näitä samoja asioita.
Yhden miehen mielipide ja koko kansa ei muusta puhukaan!

Että :headwall: :headwall: :headwall: vaan itselles.

Mua ei edes hymyilytä.

Tähän ei liity auton merkki millään tavalla, vaan se, että ihmiset ja lehdet jaksavat päivästä toiseen jaaritella näitä samoja asioita.

Eeeei liity Audiin ei... :whistle:
Selvä. :snotty:

Mua ei edes hymyilytä.

Eeeei liity Audiin ei... :whistle:
Selvä. :snotty:

Ihan yhtä paljon mua ärsyttää esim Anu Saagimin sanomisten vatvominen täällä, Tukiaisen jutut jne.
Ärsyttää myös jatkuva sikainfluenssan hysteria palstalla, jokaviikkoiset "onko kaupat auki huomenna?"-kyselyt, "milloin tulee lapsilisät?" jne.

Ja kyllä, mulla on hiton tylsä ilta ja olisi kiva lukea jotain uutta välillä, kun en itsekään keksi uusia aiheita :snotty:

Ja kyllä, mulla on hiton tylsä ilta ja olisi kiva lukea jotain uutta välillä, kun en itsekään keksi uusia aiheita :snotty:

Onhan niitä nyt muitakin palstoja, sen kun lähdet kahlaamaan... varmaan löytyy uutta ajateltavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:

Onhan niitä nyt muitakin palstoja, sen kun lähdet kahlaamaan... varmaan löytyy uutta ajateltavaa!

Aivan, eli mä en saa täällä kirjoitella jos mua ärsyttää? Kai mä nyt sen tiedän että netti on palstoja täynnä, mulla on kaksi muutakin palstaa auki tässä. Mutta kun niillä palstoilla ei ole elämää oikeastaa yhtään tällä hetkellä!

Aivan, eli mä en saa täällä kirjoitella jos mua ärsyttää? Kai mä nyt sen tiedän että netti on palstoja täynnä, mulla on kaksi muutakin palstaa auki tässä. Mutta kun niillä palstoilla ei ole elämää oikeastaa yhtään tällä hetkellä!

Missä näet ristiriidan? ;)

Mä erehdyin vain antamaan neuvon, että on muitakin paikkoja missä lukea uusista jutuista, mitään en sanonut mitä saat tai et saa.

Jos lääkitystä ei voi tarkistaa, niin kannattaa kokeilla sitä odotellessa http://sijoituskeskustelu.net/varachat/

Missä näet ristiriidan? ;)

Mä erehdyin vain antamaan neuvon, että on muitakin paikkoja missä lukea uusista jutuista, mitään en sanonut mitä saat tai et saa.

En näe ristiriitaa.
Lukeminen ja kirjoittaminen näillä palstoilla kun aika olennaista. Ja kuten kirjoitin, muilla mun vakiopalstoilla ei ole elämää, joten ei ole mitään lukemista!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos lääkitystä ei voi tarkistaa, niin kannattaa kokeilla sitä odotellessa http://sijoituskeskustelu.net/varachat/

Lääkitystä?
Pitäisikö heti olla jollain nappikuurilla jos sattuu olemaan huono päivä ja tylsä ilta? :laugh:
Jepjep!

Yhteistyössä