Tässä tiivistyy oma mielikuvani persuista. IL:Intialaistaustaista ehdokasta syrjittiin vaalikentällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfdfd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23475964:
ei ihme että vittuillaan jos julkisesti on noin sanonut

Koko lausehan kuuluu: Olen parempi maahanmuuttaja kuin tavallinen suomalainen, joka ei käy töissä.

Hän ei sano olevansa parempi kuin tavallinen suomalainen ylipäätään, hän sanoo olevan parempi (oletan tarkoittavan tällä hyödyllisempi yhteiskunnalle) kuin tavallinen suomalainen, joka on työtön. Ja tottahan se on, kyseinen mamu työlliistää monia ihmisiä ja maksaa paljon veroja, kyllä hänenlaisiaan kaivataan tässä yhteiskunnassa enemmän kuin suomalaisia tai ulkomaalaisia työttömiä.

[QUOTE="vieras";23475640]Niemelä huomauttaa, että myös perussuomalaiset ovat joutuneet sietämään suosion kasvettua vaalikentillä törkeyksiä.[/QUOTE]

Tuon olen itsekkin havainnut, kun vaalikojuillamme ihmisten kanssa keskustellessa. Törkeyksiä latelee vain murto-osa ihmisistä ja sanoisinkin, että 97%:sti ihmiset on kiinnostuneita ja asiallisia, mutta tuo 3% on todella rääväsuisia ja vihamielisiä.

Olisin niiiiiiiiiiiin halunnu olla tuolla paikalla ku puol milliä veroja maksavaa sätitään ja työtön suuttuu, kun hälle tarjotaan töitä :D Mahtoi tuntua kivalta :rolleyes:

T: itsekin siivoojana töitä tehnyt, todellakin mieluummin siivoja ku työtön...

Itsekin olen ollut siivoojana, pessyt mm. betonivalmistuslaitoksen työntekijöiden vessoja. En pidä itseäni "liian hyvänä" siihen työhön. Olen mieluummin tehnyt siivoustyötä kuin ollut työtön.

Yhteistyössä