Tässä teille kuva niistä korkea vyötärö farkuista..Ne on tosiaan tulossa taas muotiin:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, onhan ne kapeaa uumaa korostavat ja varmasti suomalaisnaisille soveltuvammat kuin nykyiset muotikauhistukset lantiohousut joista kaikilla tursuaa sitä sun tätä yli :x :x

Toisaalta, kuka huomaa millainen housunvyötärö on aikuisella naisella, ette kai väitä napapaidoissa kulkevanne vieläkin :o

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Juuri nyt sanon, että EI IKINÄ, mutta samaahan mä sanoin caprihousuista kesällä 1998 :D

Joo, näinhän se menee :D Mä vannoin aikanaan, että ikinä en pukeudu enää leveelahkeisiin housuihin, mutta kuinkas sitten kävikään ;)

En kyllä kauheesti muotia orjaile, mutta jotain siitä kuites tarttuu...

Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
:x En tykkää!

Kyllähän sitä tykkää jos muodot paikoillaan! Taitaa vain nykyisille mammoille paremmin sopia lantiohousut niin saa makkarat rauhassa pursua, kuten näkyy!
Taitaa alkaa monella laihdutus tai sit verkkarit?
Mikään ei rumempaa kun latiofarkut ja makkarat pursuu, persvako näkyy!

Mä ihmettelen taas sitä,et miks joku on keksiny,et kaikkien farkkujen (matalat tai korkeet) pitää nykyään olla aina ihan pillit? Mistään en oo löytäni ties millon viimeks kohtuuhintaset normaalit farkut, joissa vähän levenevät lahkeet ja semmonen vyötärö,et tulee ihan tohon vyötärön kohalle, ei kainaloihin tai jää puoleen persiiseen..

Juu tuleepa nuoruus mieleen...ei pillifarkut mulle käy kuitenkaa,mut muuten korkeampi vyötärö on ok. En lantio mallisiakaan oo pitäny,että vähä korkeampi vyötärö on nytkin farkuissa ollu.

En saanut aukaistua linkkiä... Mutta oon kyl odotellut sitä, että päästään tästä matalamallisesta muodista vihdoin pois. Kyllä sitä onkin saanut odotella, eikä noita korkeavyötäröisiä housuja kaupoissa vieläkään kauheasti ole. On noi korkeat housut ainakin esteettisemmät kuin matalat, joissa tursuaa läskit esille ja pikkarit vilkkuu jne... :whistle:

Yhteistyössä