S
sama
Vieras
Oon kuule ap sun kanssa samaa mieltä. Veteraaneilla on jo ilman noita säätiöitäkin valtion takaamaa kuntoutusta jne. Noi säätiöt ei saa ikinä noita rahoja kulutettua veteraanien hyväksi. Kyllä kannattaisi ihmisten miettiä mikä olisi nyt järkevämpi kohde hyväntekeväisyyteen. Itse en ole enää vuosiin antanut veteraanikeräyksiin siitä syystä, että heitä on sen verran vähän etteivät ehdi saada hyödykseen kaikkia noita rahoja ja on paljon ihmisiä (tai eläimiä) jotka ne rahat enemmin tarvitsee.
Itse laitan mielummin rahani lasten parhaaksi, mielenterveyskuntoutujien tukemiseen jne. kuin säätiöille, joista en tiedä mihin ne rahat tulevat sitten loppujen lopuksi menemään. Hyväntekeväisyyteen kyllä kannattaa rahaa antaa, mutta kohde kannattaa valita tarkkaan. Ei ole järkeä antaa rahaa enää silloin, kun on selvää, että ne joille rahaa kerätään eivät koskaan ehdi hyötyä siitä kaikesta rahasta.
Itse laitan mielummin rahani lasten parhaaksi, mielenterveyskuntoutujien tukemiseen jne. kuin säätiöille, joista en tiedä mihin ne rahat tulevat sitten loppujen lopuksi menemään. Hyväntekeväisyyteen kyllä kannattaa rahaa antaa, mutta kohde kannattaa valita tarkkaan. Ei ole järkeä antaa rahaa enää silloin, kun on selvää, että ne joille rahaa kerätään eivät koskaan ehdi hyötyä siitä kaikesta rahasta.