Tässä syyt, joiden takia en enää rakasta miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
1. juo joka ilta muutaman oluen ja polttaa tupakkaa koko ajan. Haisee pahalta ja haluaa seksiä sen jälkeen.
2. On tarttunut lasta niin kovakouraisesti, että sormista on tullut mustelman jäljet. En voi luottaa siihen, mitä tapahtuu jos en ole paikalla.
3. On tuppisuu. Mitään asioita ei puhuta. Meillä ei siis ole ikinä hauskaa, koska minun tehtäväni olisi pitää huoli siitä hauskuttamisesta.
4. Ei tue eikä kannusta. Hoidin lastamme vuosia kotona ja maksoin samaan aikaan osani laskuista, lisäksi olen opiskellut ja ollut harjoittelussa ja nyt pienipalkkaisessa työssä. Työttömyysaikana en saanut kelalta mitään miehen tulojen takia jolloin mies haukkui minua yhteiskunnan elätiksi ja syytteli siitä, etten edes yritä hakea töitä.
5. Mies on pihi ja kiittämätön. Meillä juhlitaan isänpäivää, ei koskaan äitienpäivää. Mies arvostelee saamiaan lahjoja. Ei vie koskaan syömään edes hampurilaiselle, mutta tulee kyllä mukaan jos joku muu maksaa.
6. Mies ei ikinä keksi mitään tekemistä, odottaa kuin lammas, että kesälomille järjestetään ohjelma ja tulee sitten mukana olemaan tuppisuu.
7. Ei kehu eikä kiitä, mutta hykertelee kun häntä kehutaan tai kiitetään.

---> asshole, josta haluan erota.

Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
miehesi on kiittämätön paskiainen, psykopaatin ainesta, sanon ma!!!

Mutta miksi ne kusipäät, skitsot, lastehakkaajat ja psykopaatit pärjää aina ekakierroksella kun vaimoja valitaan?

no ehkä just sen takia, kun psykopaateilla on kyky esittää, manipuloida, miellyttää jne. aina siihen asti kun akka on nalkissa...

Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
miehesi on kiittämätön paskiainen, psykopaatin ainesta, sanon ma!!!

Mutta miksi ne kusipäät, skitsot, lastehakkaajat ja psykopaatit pärjää aina ekakierroksella kun vaimoja valitaan?

Hyvä pointti. Toisaalta ihmiset aikuistuu eri tavalla. Nää jotka ei ymmärtäneet että papin aamenenkin jälkeen henkinen kasvu ja parisuhteen huolto on paikallaan, on niitä joka ei siellä kakkoskierroksella sitten enää menestykkään...

Mun listassa on vain muutama kohta
1. ei ole ikinä kotona
2. Ei siis teekään mitään kodin- / perheen hyväksi
3. Pitää huolta, että kaikille muille annetut lupaukset pitää, paitsi kotiin annetut
4. Ei arvosta mua pätkääkään, enkä minä häntä

Yhteistyössä