Tässä sen kai näkee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
ketkä oikeasti välittää ja ketkä on oikeasti ystäviä... Kaverit on olleet ihania, tarjonneet lastenhoitoapuakin vaikka heilläkin useampia lapsia. Juttuseurana ovat tietysti ja ovat lupautuneet avuksi vaikka mihin. Mun isän kanssa oli tietysti joskus se sukset ristissä-vaihe ja vaikka isä elääkin vähän tuli pehvan alla ja omassa kuplassa, on isä ollut kuitenkin tosi paljon avuksi ja tueksi viime viikkoina. Yleensä ei edes malta paljon puhua asioista, mutta nyt on puhunut ja kysellyt... Ja anoppi... On meillä ollut hyvät välit aiemminkin, mutta nyt on hoitanut lapset meidän sairaalareissujen aikana, sanoo että olen rakas hänelle ja olen paljon enemmän kuin miniä, ihan ystävä olen kuulema... Miehen kanssa asioita ei voi edes sanoin kuvailla, välillä ei tarvitse edes puhua, kumpikin silti tietää mitä toinen tarvitsee :heart:
Tällaista pohdin tässä ihan itsekseni...

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Tosi ihana kuulla, että teillä on noin paljon ihmisiä, jotka välittävät ja joille olette rakkaita. Sen on varmasti tärkeetä nyt :hug:

On... Välillä tulee ihan itku silmään siitä, kuinka ihania ihmiset voi olla. Ihan vaan se että osoittavat välittävänsä... Aika sanattomaksi siitä jää.

Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
harmi vaan, että se selviää aina vaan surun keskellä, ketkä oikeasti välittävät :( Voimia sinulle ja onneksi sulla on paljon välittäviä läheisiä! :heart:

Niin, tässä se tulee kai selvimmin esille... Vaikka vuosi sitten meidän häissäkin sen jotenkin huomasi kuinka ihania ihmisiä on kavereina ja perheessäkin... Ilossa ja surussa, niin se kai menee. Arjessa ei kai tule niin ajatelleeksi tällaisia...

Luin vielä yks.viestejä läpi, iso kiitos kaikille teille jotka olette laittaneet niin ihania ajatuksia ja kauniita sanoja... :flower:
Kuulin myös että vanhat tutut, koulukaverit ja kaukana asuvat ystävät ovat täällä käyneet lukemassa, osa jo ennen kun tiesivät kuka täällä kirjoittelee... Ei löydy sanoja kiittämään... Halataan kun tavataan...

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Luin vielä yks.viestejä läpi, iso kiitos kaikille teille jotka olette laittaneet niin ihania ajatuksia ja kauniita sanoja... :flower:
Kuulin myös että vanhat tutut, koulukaverit ja kaukana asuvat ystävät ovat täällä käyneet lukemassa, osa jo ennen kun tiesivät kuka täällä kirjoittelee... Ei löydy sanoja kiittämään... Halataan kun tavataan...

Nostanpa tätä... Kiitos tästä päivästä :heart:

Yhteistyössä