Tässä se meitin auto nyt on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:x Sori, suuttukaa vaan mulle, mut en ikinä kehtais ilmottaa että olen ostanut sellasen auton.. Mutta varmasti parempi kuin ei mitään, joten onnittelut sinulle uuden auton johdosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
:x Sori, suuttukaa vaan mulle, mut en ikinä kehtais ilmottaa että olen ostanut sellasen auton.. Mutta varmasti parempi kuin ei mitään, joten onnittelut sinulle uuden auton johdosta :)

Soon sun mielipitees. Ja kyllä mä kehtaan sanoa. Onpahan parempi ku ei mitään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:

Auto kuin auto :)

Mulla makoilee tuolla pihan nurkassa Kuplavolsu vuosimallia 1963. Eli viäl vähän vanhempi B)

Ihan siisti auto. Näkisittepä millaisilla romuilla mä välillä ajelen :whistle:
Pääasia kai on että sillä pääsee sujuvasti paikasta A paikkaan B. Ja jos ihan vaan nurkka ajoihin tarkoitettu, niin mistä sitä tietää miten monta vuotta vielä ajoaikaa jäljellä. =)

Juu emmäkää mitää autoa löytäny, mutta arvaa että sydän hyppäs kurkkuun kun näin sun kissan kuvan! :o

Mulla on prikulleen samanlainen kuva... tai no.. tausta on eri. Mutta kissa on sama! ...tai ainakin uskoisin, että ois, jos mun kissa ei ois kuollu kymmenen vuotta sitten ja en ois sitä itse haudannu.

Yhteistyössä