Tässä ovat Suomen oudoimmat lastennimet - katso lista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vesta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";24773366]"Mä oon Kaljalla." Eikä tarvitse olla edes täysi-ikäinen ;)[/QUOTE]
"Äiti, saanko mennä Kaljalle?" -Tietysti saat, mutta kotona pitää olla viimeistään seitsemältä!
Mahtaisikohan herättää huomiota, kun tuollainen keskustelu käytäisiin vaikka ruuhkabussissa tai ruokakaupassa äidin ja 10 v lapsen kesken :xmas:

[QUOTE="vieras";24774075]Mä olisin antanut Timjami nimeksi jos olisi syntynyt poika. En tiedä onko sitä nimeä kellään? Varmaan kuitenkin kelpaisi nimeksi, kun Tim ja Jami ovat molemmat tunnustettuja nimiä :D

Siihen sopisi sitten siskoksi Kaneli...[/QUOTE]

Tim-Jami? Tai Tim-Antti?

Tuskin moni suomenkielinen on Kaljaa nimeksi antanut. Eihän sitä kovin mittavissa määrin ole annettukaan. On tosiaan muistettava, että noissa nimissä on tosiaan kulttuurillista vaihteluakin. Kuten Muna on tosiaan arabialaista alkuperää ja melkoisen tavallinen nimi maailmalla. Sitä varmasti ole kovin tapana suomenkielisten lapselleen antaa.

Eden on kyllä nätti nimi. Noista muhun oikeasti kolahti Cola. :D Ihan aidosti mua miellyttää se tosi paljon nyt ku rupesin miettimään. Cola. Täytyy pitää mielessä. :)

Yhteistyössä