Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Eli olet siis entinen savanna
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Eli olet siis entinen savanna
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Alkuperäinen kirjoittaja hmh:Eli olet siis entinen savanna
Häh!?! Enpä usko..
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Ei ollut harmaalla tiimari vihko ihan päivittetty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Ei ollut harmaalla tiimari vihko ihan päivittetty![]()
No ei ihan ajantasalla kyllä ole, harmaa eikä vihko![]()
Nyt meen, unia :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Ai hoono soomi vaihtuikin sitten yht´äkkiä hyvään suomeen?? Ja pyh!
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Kevätaurinko: Ootko sä savanna? Jos et ole ni ainakin oot sen kätyri ku kuvia tänne laittelet![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Kevätaurinko: Ootko sä savanna? Jos et ole ni ainakin oot sen kätyri ku kuvia tänne laittelet![]()
![]()
Kätyri oon tietenki miten vasta nyt joku huomas.![]()
Tunnen muutenki Savannan irl ja monesti nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Kevätaurinko: Ootko sä savanna? Jos et ole ni ainakin oot sen kätyri ku kuvia tänne laittelet![]()
![]()
Kätyri oon tietenki miten vasta nyt joku huomas.![]()
Tunnen muutenki Savannan irl ja monesti nähnyt.
Mä heti arvasin, sulla ja savannalla on niin paljon yhteistä; kummatkin laittaa kuvia ja molemmilla on rekattu nikki:saint: