Tässä ollut noista asunnoista puhetta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksanut kirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksanut kirjautua

Vieras
Mitäs pidätte siitä, että vanhassa talossa on väkisinkin ns. läpi käveltäviä makuuhuoneita?
Eli siis toiseen makkariin joutuu kävelemään toisen makuuhuoneen läpi.

Meillä on tällainen tilanne.

No makkarina ehkä hankala (siis jos makkarina käytössä) mutta muuten mä tykkään niistä. Mulla oli joskus yksiö tosi vanhasta talosta ja siinä oli hirmu jännä pohjaratkaisu, keittiössä 2 ovea.. hankala selittää. Se oli ihana :heart:

Meilläkin on tällainen tilanne, tässä vaiheessa kun lapset on pieniä ei haittaa. Kunhan ovat isompia ja sikäli kun tässä vielä silloin ollaan, niin aika varmasti yritetään tehdä erilainen huonejärjestys yläkertaan.

Ne vaan kuuluu vanhoihin taloihin! Meillä on takkahuone josta kuljetaan eteiseen, suihkuhuoneeseen sekä muualle taloon.onhan se hassua, mutta mielummin niin kuin ilman takkahuonetta.ja vaatii luovuutta että saa sen sisutettua kun ovia kolmeen suuntaan.

Mä en itse tykkäisi, jopa niin et yks muuten ihana kämppä "karsittiin" pois kun olkkarista lähti makuuhuoneet. En siis tykkää es siitä, saati et toisen huoneen läpi menisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Mä en itse tykkäisi, jopa niin et yks muuten ihana kämppä "karsittiin" pois kun olkkarista lähti makuuhuoneet. En siis tykkää es siitä, saati et toisen huoneen läpi menisi.

Meillä mennään olkkarista kahteen makkariin!!!!Ei se ihmeellistä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:

Mä oon toisaalta samaa mieltä, vaikka meillä menee kyllä yks makkari (meidän aikuisten) olkkarista, mut jos kaikki olis olohuoneen ympärillä en tykkäis. Mä haluan metelöidä illalla olohuoneessani ihan rauhassa :saint:

Yhteistyössä