Tässä olisi meidän perheelle täydellinen koti... Mutta liian kallis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millakas

Vieras
Tietysti. :( http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12693343123880&itemcmd=move2&listSize=522&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1334955

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12693347026780&itemcmd=move3&listSize=14&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1331176

Tää ois oikealla alueella, kunto vaan huono ja aika kalliskin.

Ihmeellisiä asuntoesittelykuvia kun on esitelty enemmän sisustusta kuin varsinaista asuntoa.

Ekasta asunnosta tykkään, jälkimmäisestä ei saanut oikein mitään selvää kun kuvat on huonekaluista eikä asunnosta.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search /item/item.jsp?portal=eo&list_id=12693347026780&itemcmd=move3&li stSize=14&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50 .7&item_id=41.1331176

ompa tumppaisen näköistä. alkaa ahdistaa kun katsoo täyteen lastattua huoneistoa.
minulla ainakin kiinnostus lakkaa sisustuksen vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
on nuo hinnat näin pohjoisen ihmiselle ihan järkkyjä. Miten tavan työssäkäyvät voi asua muuten kuin kolmiossa noilla hinnoilla?

niinpä. omakotitalo 1.5ha tontilla 46 000? ja ollaan länsirannikolla. kaupunkiin (itseasiassa kolmeen) on 25km...

Alkuperäinen kirjoittaja mulle:
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=12693347026780&itemcmd=move3&listSize=14&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1331176

Tää ois oikealla alueella, kunto vaan huono ja aika kalliskin.

Huono? Ihan siistissä kunnossahan tuo oli, keittiö varsinkin ja kylppärikin... No joo, noi kaakelit, mutta onpahan ruskeat eikä mitkään myrkynvihreät - mulle kelpais. :)

Ei se niin kalliiksi tule valkoista maalia ostaa ja ikean 5? laminaattia lattialle ;) tiesit varmaan myös sen että nuo toisen asunnon kylpyhuoneen tmmat kaakelitkin voi joko maalata kaakelimaalillta tai jos hyvässä kunnossa on ja haluaa oikeat kaakelit laitta niin siihen päälle voi laittaa sillä vanhat toimii jo eristäjinä ;) Eli jos vain asunnon seinien,lattioiden väri ei miellytä ja muuten on kunnossa pinnat niin ei todellakaan mikään ongelma :)

Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä:
kerrostalohuoneisto unelmä koti?? Ette ole tosissanne. Huijaatte

No realiteettien rajoissa. Mun unelmakoti sijaitsee lahella keskustaa, enka kuvittelekaan rakentavani mitaan omakotitaloa tanne... Kerrostaloasuminen on katevaa ja helppoa, ja sijainti on tarkein :).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minulla ainakin kiinnostus lakkaa sisustuksen vuoksi.

Täh? Onko oikeasti muka joku näin pösilö? Mulle on aivan sama mitä tai miten edellinen asukas on kämpän sisustanut,
jos pohjaratkaisut kunnossa ja kaikki muu niin ei todellakaan mikään este.
Olenkin aina miettinyt miksi ne sisustaa myynnissä olevia asuntoja hankkimalla uudet olkkarin verhot tai sohvat, ei ne sinne asuntoon jää.

Alkuperäinen kirjoittaja sairaat nämä asuntomarkkinat:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Kiva asuu Helsingissä, koko palkka menee laina lyhennykseen.
Siksipä me ei asutakaan omistusasunnossa. Elämässä kun täytyy olla jotain muutakin kuin lainanlyhennystä.

No siksipä me asutaankin omistusasunnossa sillä maksamme lainaa vähemmän vastikkeiden ym kulujen kera kun maksaisimme vuokraa samankokoisesta,
kaikki kun ei asumistukia ja toimeentulotukia saa.

Alkuperäinen kirjoittaja jos:
Ei se niin kalliiksi tule valkoista maalia ostaa ja ikean 5? laminaattia lattialle ;) tiesit varmaan myös sen että nuo toisen asunnon kylpyhuoneen tmmat kaakelitkin voi joko maalata kaakelimaalillta tai jos hyvässä kunnossa on ja haluaa oikeat kaakelit laitta niin siihen päälle voi laittaa sillä vanhat toimii jo eristäjinä ;) Eli jos vain asunnon seinien,lattioiden väri ei miellytä ja muuten on kunnossa pinnat niin ei todellakaan mikään ongelma :)

Eipäs saakaan enää tehdä kosteita tiloja ilman nykyaikaisten määräysten mukaista eristystä.

Yhteistyössä