Näin iso talo ja vain 2 makkaria?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mli

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=EQNQ4EReY28OUxHomPdayWA0btkItc2yGzEJxvwV&itemcmd=move2&listSize=60&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1177762

Tuosta alakerran takkahuoneesta saisi lohkastua huoneen,tai kaksi pikkuruista ja sitten varaston voisi myös alakerrassa muuttaa esim työhuoneeksi,kun siellä ei ole ikkunoita...tai minä tekisin noin,jos ostaisin tuon talon.Avaralta vaikuttaa,ihanan iso kylppärikin,keittiökin ihanan tilava

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Tuosta alakerran takkahuoneesta saisi lohkastua huoneen,tai kaksi pikkuruista ja sitten varaston voisi myös alakerrassa muuttaa esim työhuoneeksi,kun siellä ei ole ikkunoita...tai minä tekisin noin,jos ostaisin tuon talon.Avaralta vaikuttaa,ihanan iso kylppärikin,keittiökin ihanan tilava

Tuolla hinnalla pitää saada talo, johon ei tarvitse mitään väliseiniä enää kyhätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:
hmm... tullee meilleki 137 neliötä alakertaan ja vaan kaks makkaria. Yläkertaan saa sit joskus tehtyä lisää jos tarvitaan. Siis yläkertavaraus...

Mut sehän onkin eri asia. Tosin miksei taloa voi rakentaa valmiiksi kerralla?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:

Tuolla hinnalla pitää saada talo, johon ei tarvitse mitään väliseiniä enää kyhätä.

Niinpä,siksipä ei osteta tuollaisia,vaan käytiin rakentamaan

hmm... tullee meilleki 137 neliötä alakertaan ja vaan kaks makkaria. Yläkertaan saa sit joskus tehtyä lisää jos tarvitaan. Siis yläkertavaraus...

No siks ku meitä on tällä hetkellä vain kolme eikä tarvita enempää makkareita. Sit joskus jos meitä on enempi nii sit tehää se yläkerta. :)

No siks ku meitä on tällä hetkellä vain kolme eikä tarvita enempää makkareita. Sit joskus jos meitä on enempi nii sit tehää se yläkerta. :)

M en viitisis siihen revohkaan enää uudestaan lähteä, jos kerran on jo rakennusjutut laitettu pois. Mä en kyllä tykkää remontoinnistakaan, paitsi lopputuloksista ;)

Yhteistyössä