Tässä olisi ihan kiva puhelin halvalla

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=418573&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20162&categoryId=20695#

Vähän houkuttelisi tilata. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
just tekniset mainosti tota joku 49e

No mä en kovin helpolla pääse mihinkään tuollaiseen liikkeeseen. :snotty: :xmas:

voi kökkö :( tuo puhelin on kyllä kivan näkönen

Täällä on yksi liike jossa myydään puhelimia, mutta tiedä sitten mitkä on hinnat ja onko siellä edes tuota. Voisi siellä käydä. Niin ja mä olen torstaina menossa Tampereelle, että oliskohan siellä jossakin liikkeessä tuota...

just tekniset mainosti tota joku 49e

No mä en kovin helpolla pääse mihinkään tuollaiseen liikkeeseen. :snotty: :xmas:

voi kökkö :( tuo puhelin on kyllä kivan näkönen

Täällä on yksi liike jossa myydään puhelimia, mutta tiedä sitten mitkä on hinnat ja onko siellä edes tuota. Voisi siellä käydä. Niin ja mä olen torstaina menossa Tampereelle, että oliskohan siellä jossakin liikkeessä tuota...

luulis että ois.Tampereella on ainakin noita liikkeitä et kannattaa varmaan katsastaa :D

No voin kertoa että kyseinen puhelin on aika PASKA, siihen ei ole VALMISTETTU sopivaa usb-johtoa eikä siinä ole bluetoothia tai infrapunaa joten vaikka puhelimes on mp3-soitin, et saa siihen mitään biisejä !!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voin kertoa että kyseinen puhelin on aika PASKA, siihen ei ole VALMISTETTU sopivaa usb-johtoa eikä siinä ole bluetoothia tai infrapunaa joten vaikka puhelimes on mp3-soitin, et saa siihen mitään biisejä !!!

No en mä tarvitte mitään tuollaisia. :whistle: Mulla on mp3-soitin musiikin kuuntelua varten. :D

Yhteistyössä