Tässä näyte siitä, kuinka kunnioittavasti herra Halme puhui kanssaihmisistä

Ns suvaitsevaiset ihmiset eivät pysty peittelemään sitä riemua jonka Halmeen kuolema heissä aiheutti. Nyt sit vain jäädään odottelemaan ratkiriemukasta Halla-ahon poistumista toiseen hiippakuntaan.

Ei Halla-Ahoakaan tulisi ikävä, mutta vaikka hän kuolisi, niin aina riittää seuraajia.

Soinin kommentit Halmeen kuolemasta oli musta täyttä paskaa.

Kaarina H.:n kirjoitus ilmaisi sen, mikä mullekin tuli mieleen heti kun tieto Halmeen kuolemasta tuli julki ja iltikset repi siitä lööppejä ja yhtäkkiä Halme olikin rohkea kansan sankari eikä se säälittävä ja huvittava pelle, joka se aiemmin oli.

Jos puheena olevassa jutussa olisi Halmeen sijaan ollut joku mamu, niin Hazard olisi nyt entinen kolumnisti. Suomalaista sen sijaan saa ja pitää lyödä niin kovaa kuin osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksoisstandardi:
Jos puheena olevassa jutussa olisi Halmeen sijaan ollut joku mamu, niin Hazard olisi nyt entinen kolumnisti. Suomalaista sen sijaan saa ja pitää lyödä niin kovaa kuin osaa.

Kolumnissa lyötiinkin juuri suomalaisia, monikossa. Se teksti kertoi paljon enemmän meistä muista kuin Halmeesta.

Alkuperäinen kirjoittaja tähän vaan kolumnista:
Mä en ymmärrä miten suomalaisten sisälukutaito voi olla niin heikkoa, että suuri osa ei ymmärtänyt kolumnistin kritisoivan kirjoituksellaan mediaa vaan he lukivat tekstiä sanasta sanaan niin kuin se olisi ollut kirjoittajan henkilökohtainen mielipide ja kannanotto Halmetta vastaan.

Yleensäkään mitään tekstiä ei kannata lukea niin puusilmäisesti, etteikö miettisi samalla kuka kirjoittaa, kenen äänellä hän puhuu, mitä hän yrittää kertoa, onko tekstissä käytetty ironiaa tai sarkasmia, mihin kirjoittaja tekstillään pyrkii...

Kai se on aina kiinni siitä, kuka lukee ja millä taustalla (ihaileeko kenties sitä kenestä puhutaan vai inhoaako)? Sillä minusta sen naisen kirjoitus oli kaikkea muuta kuin median kritisointia, sillä miksi hän sitten käytti solvaavia nimityksiä Halmeesta ja sanoi vieläpä, että ymmärsi mennä. Itsemurhan tehneen omaiselle on aika kova paikka kuulla tuollaista.

Edelleen kuulutan käytöstapojen perään ja sitä, että ei täällä olla hiekkalaatikolla jolloin olisi jotenkin oikeutettua sanoa mitä sattuu siksi että toinenkin on sanonut.

No, kirjoittaja pyrki mihin pyrki. Minun silmissä hän on itse aika säälittävä kun ei solvannut Halmetta tämän elinaikana. Tai puuttunut median toimintaan jo silloin. Enkä minä edelleenkään näe kenenkään nostavan Halmetta sen enempää jalustalle kuin muitakaan kuolleita nostetaan. Ihan tavallista että ihmisestä kirjoitetaan ja että ihmisen kannattajat nostavat päätään tämä kuoltua.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Asiapuhettahan tuo on!!

Asiapuhetta oli myös Kaarina Hazardilta. Juuri viime viikolla oli pieni uutinen Suomen mediassa, joka unohtui hyvin pian, että Brittimediassa oli käsitelty aihetta nimeltä Matti Nykänen. Siellä oli ihmetelty tätä meidän suomalaisten tapaa ihannoida väkivaltaista, juopottelevaa, sekavaa mediapelleä. Tähän samaan ryhmäänhän Tony Halmekin kuuluu. Molemmat media ja suomalaiset ovat nostaneet lähes sankarin asemaan. Kuitenkin nauraen ja ivaten.

Kuten Hazard kolumnissa arvosteli sitä, että jos Tony ja Matti raitistuisivat, menisivät töihin ja eläisivät siivosti, me unohtaisimme heidät. Tylsimyksiä, ei tuollainen teko olisi raju ja vaativa. Akan pieksäminen ja tabujen vetäminen sen sijaan on.

Se myös oli hauska vivahde tässä, että mies joka on haukkunut kaiken. Presidentin lesboksi ja ulkomaalaiset mutiaisiksi, aiheuttaa kaikkien aikojen valitusryöpyn julkisensananneuvostoon. Halme voisikin arvostaa tätä pientä nyanssia ja nauraa sille makeasti!

Heh mua vain nauratti toi Halmeen kirjoitus. Ite oon just semmonen kukkopillinpyörittäjä jonka tuntee korkeintaa oman alueen taitokeskuksen asiakkaat :D Mut ite mä kyl eläkkeeni maksan, ettei sen puoleen. YEL i love u.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
mitä mieltä sä nyt oikein olet? eilen olit boikotoimassa kanavia ja nyt olet kuitenki sitä mieltä että asiaahan se akka kirjoitti?

Boikotoin mm. Radio SuomiPopin Keskipäiväohjelmaa, koska mielestäni on moraalitonta tehdö viihdettä esim. Nykäsellä. Kaikki tämä juuri siksi, koska Hazard kirjoitti enemmän kuin asiaa.

Yhteistyössä