Tässä infoa typeryksille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on niin nätit lapset et koskaan niitä ei tulla laittamaan nettiin.
En myös muita perhekuvia, omia enkä miehen, niitä et saa koskaan pois jos kerran laittanut etkä ikinä tiedä mihin ikävään paikkaan jo joutunu.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
En myös muita perhekuvia, omia enkä miehen, niitä et saa koskaan pois jos kerran laittanut etkä ikinä tiedä mihin ikävään paikkaan jo joutunu.
Ehkä sinun mielestäsi. Tässä joku aika sitten eräs äiti kehui penskojensa ulkonäköä, jotka kuitenkin mielestäni näyttivät lähinnä jostain ulkoavaruudesta tulleilta alieneilta.

Pedofiilit on niin kipeitä, että löytävät kyllä uhrinsa ja valokuvia vaikka naapurin lipaston laatikosta, jos haluavat. Mun mielestä on todella pilkunviilaamista ja turhan vouhotusta, jos sössötetään siitä, että vanhemmat laittaa jotain rantakuvia pilteistään näkyville. Eihän niitä pilttejä pitäisi sitten viedä sinne rannallekaan pedofiilien töllisteltäviksi.

Niin kauan kuin Suomessa pedofiilit eivät kiinnijäädessään saa minkäänlaisia kunnollisia rangaistuksia, Suomessa ei ole kodeissaan pahoinpidellyistä lapsista kunnollisia tilastoja edes olemassa tai asiaan erikoistuneita lääkäreitä edes ja joka neljäs tapaturma-asemille tuleva laspen palovamma on vanhempien tahallaan aiheuttama eikä tästäkkään tunnu kukaa olevan kiinnostunut, niin on todella naurettavaa uutisointia toi lomakuvapanikointi. Että lapsista muka ollaan huolissaan. Justjust.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Ehkä sinun mielestäsi. Tässä joku aika sitten eräs äiti kehui penskojensa ulkonäköä, jotka kuitenkin mielestäni näyttivät lähinnä jostain ulkoavaruudesta tulleilta alieneilta.

Kyllä ne on todella nättejä ja hymynaamoja, miks en sais ilmoittaa asiasta.
ei kaikki lapset ole iloisia vaan jotenkin apaattisia jo pienenä, miksköhän?vois vanhemmat kattoo peiliin.

minun lapseni ei ainakaan vahingoitu siitä millään tavalla jos joku sairas pedofiili runkkaa kuvan kanssa. eihän se kiva ajatus ole, mutta onhan niitä lasten kuvia joka paikka täynnä. Löytyy vaikka Elloksen kuvastosta lapsia bikinit päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
minun lapseni ei ainakaan vahingoitu siitä millään tavalla jos joku sairas pedofiili runkkaa kuvan kanssa. eihän se kiva ajatus ole, mutta onhan niitä lasten kuvia joka paikka täynnä. Löytyy vaikka Elloksen kuvastosta lapsia bikinit päällä.

sinä olet sairas :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

millä perusteella? kerrotko miten se vahingoittaa lasta jos joku hullu tekee jotain sairasta kaukana hänestä eikä hän edes tiedä siitä?

millä perusteella? kerrotko miten se vahingoittaa lasta jos joku hullu tekee jotain sairasta kaukana hänestä eikä hän edes tiedä siitä?

No kuule ihan sun tekstin perusteella, mikä ei ole ihan normaalin ihmisen juttua.

No kuule ihan sun tekstin perusteella, mikä ei ole ihan normaalin ihmisen juttua.

aha. minusta taas ne pedofiilit ovat sairaita.

Tottahan se,ettei nettiin kannata ladailla kuvia pilvin pimein. Olen tästä asiasta maininnut mm. miehelleni jolla on poikamme kuvia aika kasa mm. netlogissa. Hän ei mua usko vaan pitää hössöttäjänä. En hössötä kuten tuo lehtiartikkelikin kertoo.

Mun facebookkia ei pääse katsomaan kuin kaverit jotka olen hyväksynyt ja silti en sinnekään laita sellaisia kuvia mistä joku pervo saisi säväreitä. En usko että joku näkisi vaivaa ja murtautuisi mun JUURI MUN facebookiin mutta silti otan promillen huomioon muiden epäluotettavuudesta.... Että sitä ei voi luottaa loppupeleissä kuin itseensä ja ihan läheisiinsä.
En silti pidä aapeen asenteesta missä se haukkuu toisen lapsia näkemättä niitä. Onneksi se asenne aina kostautuu. Hän luultavasti kärsii oman lapsensa ulkonäöstä. Toivottavasti silti lapsi ei.
Toisaalta voi olla ettei hän saa lapsia ( ja hyvä niin :D ) Jos sattuisi tulemaan rumia lapsia niin huhuhuh...

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
En laita kuin tietyt kuvat lapsista....ja muut laittaa heistä sitten myös. Mä en laita puoliakaan siitä määrästä lapsistani esille kuin kuvaajat.
Mutta laitapa oma kuvasi. Sitä kun ei ole vielä nähty.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
En laita kuin tietyt kuvat lapsista....ja muut laittaa heistä sitten myös. Mä en laita puoliakaan siitä määrästä lapsistani esille kuin kuvaajat.
Mutta laitapa oma kuvasi. Sitä kun ei ole vielä nähty.

heh, hassua miten lasten kuvista päästäänkin mun kuvaan :D luulempa ettei mun kuvalla pedofiilit mitään tee, vai oletkos nyt toista mieltä kun otit asian kerran puheeksi?

Yhteistyössä