M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllähän sen oman lärvinsä voi laittaa, mutta viattomien lasten kuvat...Alkuperäinen kirjoittaja äiti:vieläkö ois ollut kehoitus että mammat ei laittaisi palstalle edes omia kuvia
kauhee itsesääli-buumi menossa....
Ehkä sinun mielestäsi. Tässä joku aika sitten eräs äiti kehui penskojensa ulkonäköä, jotka kuitenkin mielestäni näyttivät lähinnä jostain ulkoavaruudesta tulleilta alieneilta.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Meillä on niin nätit lapset et koskaan niitä ei tulla laittamaan nettiin.
En myös muita perhekuvia, omia enkä miehen, niitä et saa koskaan pois jos kerran laittanut etkä ikinä tiedä mihin ikävään paikkaan jo joutunu.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ehkä sinun mielestäsi. Tässä joku aika sitten eräs äiti kehui penskojensa ulkonäköä, jotka kuitenkin mielestäni näyttivät lähinnä jostain ulkoavaruudesta tulleilta alieneilta.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Meillä on niin nätit lapset et koskaan niitä ei tulla laittamaan nettiin.
En myös muita perhekuvia, omia enkä miehen, niitä et saa koskaan pois jos kerran laittanut etkä ikinä tiedä mihin ikävään paikkaan jo joutunu.
Jep...tiedänAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sulla on sitten Marilii ihana tämä lähestymistapa aina.....
Alkuperäinen kirjoittaja ..:minun lapseni ei ainakaan vahingoitu siitä millään tavalla jos joku sairas pedofiili runkkaa kuvan kanssa. eihän se kiva ajatus ole, mutta onhan niitä lasten kuvia joka paikka täynnä. Löytyy vaikka Elloksen kuvastosta lapsia bikinit päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:minun lapseni ei ainakaan vahingoitu siitä millään tavalla jos joku sairas pedofiili runkkaa kuvan kanssa. eihän se kiva ajatus ole, mutta onhan niitä lasten kuvia joka paikka täynnä. Löytyy vaikka Elloksen kuvastosta lapsia bikinit päällä.
sinä olet sairas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:minun lapseni ei ainakaan vahingoitu siitä millään tavalla jos joku sairas pedofiili runkkaa kuvan kanssa. eihän se kiva ajatus ole, mutta onhan niitä lasten kuvia joka paikka täynnä. Löytyy vaikka Elloksen kuvastosta lapsia bikinit päällä.
sinä olet sairas![]()
millä perusteella? kerrotko miten se vahingoittaa lasta jos joku hullu tekee jotain sairasta kaukana hänestä eikä hän edes tiedä siitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:minun lapseni ei ainakaan vahingoitu siitä millään tavalla jos joku sairas pedofiili runkkaa kuvan kanssa. eihän se kiva ajatus ole, mutta onhan niitä lasten kuvia joka paikka täynnä. Löytyy vaikka Elloksen kuvastosta lapsia bikinit päällä.
sinä olet sairas![]()
millä perusteella? kerrotko miten se vahingoittaa lasta jos joku hullu tekee jotain sairasta kaukana hänestä eikä hän edes tiedä siitä?
No kuule ihan sun tekstin perusteella, mikä ei ole ihan normaalin ihmisen juttua.
Mutta laitapa oma kuvasi. Sitä kun ei ole vielä nähty.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:En laita kuin tietyt kuvat lapsista....ja muut laittaa heistä sitten myös. Mä en laita puoliakaan siitä määrästä lapsistani esille kuin kuvaajat.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mutta laitapa oma kuvasi. Sitä kun ei ole vielä nähty.Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:En laita kuin tietyt kuvat lapsista....ja muut laittaa heistä sitten myös. Mä en laita puoliakaan siitä määrästä lapsistani esille kuin kuvaajat.