Tässä ei oo mitään järkee.vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
saatiin 5v ja 2v tytöille virikehoitopaikkaa yhestä päiväkodista. muuten jees...mutta se olis 9-13 5päivää viikossa. no..tasan sama aika on esikoisen eskari. mulla ei oo autoo ja tää virikehoitopaikka on toisella puolella kaupunkii. eli jotuisin kävellä ees taas. ja koska en voi olla kahessa paikassa yhtä aikaa joutuisin viedä 2v ja 5v hoitoon esim. puol kymmeneen ja hakea puol 1 että ehitään takas tänne hakemaan esikoista.

siitä tulee siis enemmän stressiä. ottaa päähän. |O

onkos mitenkään mahdollista järkätä niitä samaan päiväkotiin? tai siis onko eskari PK:ssa edes.Kysäses kaupungilta :/
Tai oliskos joku joka vois kuskata eskarin samalla kun omansa?

no siis ymmärrän kyllä että lapset tarvii virikkeitä mut ei tommonen järjestely on mahollinen. :headwall:

ja tota veivattais muutama kk. mielummin pidän niitä kotona siihen asti että ne saa kokopäiväsen paikan.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
saatiin 5v ja 2v tytöille virikehoitopaikkaa yhestä päiväkodista. muuten jees...mutta se olis 9-13 5päivää viikossa. no..tasan sama aika on esikoisen eskari. mulla ei oo autoo ja tää virikehoitopaikka on toisella puolella kaupunkii. eli jotuisin kävellä ees taas. ja koska en voi olla kahessa paikassa yhtä aikaa joutuisin viedä 2v ja 5v hoitoon esim. puol kymmeneen ja hakea puol 1 että ehitään takas tänne hakemaan esikoista.

Mistä päin kaupunkia sait? Pistä heti sisäiseen siirtoon laput, jotta saat mahd. nopeasti vaihdettua. ( Jos se täällä ylipäätään on mahdollista ).

minusta lapset ei kerkee noin lyhyessä ajassa juurikaan touhuta, 9.3 varmaan ulkona ovat jo ja 11 menessä sisälle ja syömään. sit toiset päikyille ja lepäämään.. suosittelen että olisi tosiaan parina pvänä vkossa kokopäivän, vaik8-15tms

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Eivätkö voi antaa heidän olla 2-3 päivää viikossa vaikka 6 tuntia kerrallaan?

ei oo muuta vaihtoehtoo kuin toi.

no jos sä oot normaali terve äiti niin etkö itse osaa hoitaa lapsiasi ja keksiä heille tekemistä??

ihmettele siinä vaan mutta en oo normaali enkä terve. :headwall: :headwall:
ja tässä just oli se idea. miekummin keksin niille tekemistä kotona kuin roudaan niitä ympäri kaupunkia. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Borgåbo:

Mistä päin kaupunkia sait? Pistä heti sisäiseen siirtoon laput, jotta saat mahd. nopeasti vaihdettua. ( Jos se täällä ylipäätään on mahdollista ).

satumäen p.kodista. huomenna pitäis ilmoittaa otanko vastaan. en aio ottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Sä saat viedä lapset -9-13 pituiselle tarhapäivälle. Sun ei tarvitse viedä juuri yhdeksään vaan voit viedä myöhemmin, ja hakea saat toki aikaisemmin.

niinhän mä kirjoitin tonne. että joutuisin viedä niitä puol kymmeneks ja hakea puol 13 viimeistään. 3h hoidossa siis. en ehi tehä itekkään tossa ajassa mitään. ja lapset...jaaa...syödä ja ulkoilla kerran. pah!

Minä jättäisin virikepaikan ottamatta. Mun mielestä tuon ikäiset ei mitenkään välttämättä mitään sen kummempaa virikettä tarvitse, vaan tavallista kotiarkea. Aika hankalaksi menisi tosiaan kuljettamiset...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
3 tunnissa ehtii vaikka mitä :D

luitko yhtään..mulla ei oo autoo..joten suurin osa menis siihen että vien..meen kotiin ja melkein samantien lähen takas hakee...mielummin vietän sen 3h esim. leikkipuistossa.

En mie kyllä varmaan ottais niitä paikkoja. Johan siitä tulis kauhea stressi, ainakin mulle. Ja niin monesta päiväkodista kuin mullakin on kokemusta(työharjoittelu, oma lapsi), niin usein on parempi pitää kotona mukulat...

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Saanko udella miksi lapset tarvitsevat virikepaikan? Miksi eivät voi olla kotona?

En kysy pahalla :whistle:

no kun mulla on ollu tää masis niin jotkut päivät on semmosia etten pääse edes ulos. :ashamed: nyt alkaa jo olla parempi olla mutta keväällä oli pahin kausi. sillon sossu hommas virikehoitopaikkaa ja nyt ne haluis että sitä jatketaan. tää on vaan ihan mahoton järjestely.

Mä jättäisin ottamatta kanssa, ei siinä ajassa hirveesti mitään kerkeis tehdä. Sitten kun miettii vielä et mitä se lähteminen voi olla jos lapsilla esim. paha päivä.