Tasan vuosi sitten sain selville, että mieheni pettää minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mun uusi vuosi alkaa vasta nyt! Ajattelin, että tämä viikonloppu olisi ollut hankala mutta todella hyvin on mennyt!
Vieläkin olen exälle katkera, enkä asiaa koskaan unohda mutta eteenpäin on menty ja onnellisempi olen nyt kuin vuosi sitten :) Rahan kanssa on tiukkaa, mutta kyllä tästä selvitään!

Toivottavasti joskun vaan löytyisi se oikea, läheisyyden kaipuu on suuri!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun uusi vuosi alkaa vasta nyt! Ajattelin, että tämä viikonloppu olisi ollut hankala mutta todella hyvin on mennyt!
Vieläkin olen exälle katkera, enkä asiaa koskaan unohda mutta eteenpäin on menty ja onnellisempi olen nyt kuin vuosi sitten :) Rahan kanssa on tiukkaa, mutta kyllä tästä selvitään!

Toivottavasti joskun vaan löytyisi se oikea, läheisyyden kaipuu on suuri!

ja jätit sitte toisen.. tylysti teit

vuosia sitten tiesin mieheni pettävän... ja olen niin onnellinen etten jättänyt häntä. TOSI harvassa on ne miehet jotka ei tilaisuuden tullessa petä (heitä ei kukaan huolisikaan) ja elämässä on hyvä olla avarakatseinen kaiken suhteen..

Alkuperäinen kirjoittaja PirJO:
vuosia sitten tiesin mieheni pettävän... ja olen niin onnellinen etten jättänyt häntä. TOSI harvassa on ne miehet jotka ei tilaisuuden tullessa petä (heitä ei kukaan huolisikaan) ja elämässä on hyvä olla avarakatseinen kaiken suhteen..

No mä en ole avarakatseinen sen suhteen, että miehellä oli monta suhdetta samaan aikaan kun oli mun kanssa. Jokainen tavallaan, mä oon onnellinen nyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja JaaNA:
No miksi sitte onneasi huudat täällä? siis voihan olla monenlaisia tilanteita, ei yhtä (omaasi) ratkaisua..

No miksi en saisi kertoa että olen nyt onnellinen? Ja juurihan sanoin että jokainen tavallaan. Tämä oli mun tapa.

Voi kuinka fiksusti kirjoitettu! Juurikin samaa mieltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi kuinka fiksusti kirjoitettu! Juurikin samaa mieltä :)

Peesaa.. ja kuka teistä "pettämättömistä" ei oo koskaan halunnu muuta ku omaa miestäsä?
Ihminen ei vaan oo yksavioinen, parempi hyväksyä asia ni loppuelämä on huomattavasti helpompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja TosiTylsä:
olen vuosia ollut ravintola-alalla ym. ja huomannut, ettei löydy miestä. joka ei tilaisuuden tullen pettäisi. surullista? mutta näin vaan on.

Tässä taas kysytään, missä se pettämisen raja menee? Jos ravintolassa katsoo miellyttävän näköistä ihmistä, niin onko se pettämistä.
Jos mies/nainen ravintolassa flirttailee, niin onko se pettämistä. Jos tanssitaan yhdessä, vähän tiiviistikin, onko se pettämistä?

Aloin tässä itsekin miettiä, mikä se raja sitten oikein on. Se on varmaan kaikilla eri.

Mutta vuosia ravintola-alalla olleen kannattaa jatkaa etsimistä, sillä olen ihan varma, että löytyy miehiä, jotka ei tilaisuuden tullen pettäisi. Huvitti suuresti tuo tietämys. Olen ollut vuosia ravintola-alalla, minä tiedän, että jne jne :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hoohoohoo:
Alkuperäinen kirjoittaja TosiTylsä:
olen vuosia ollut ravintola-alalla ym. ja huomannut, ettei löydy miestä. joka ei tilaisuuden tullen pettäisi. surullista? mutta näin vaan on.

Tässä taas kysytään, missä se pettämisen raja menee? Jos ravintolassa katsoo miellyttävän näköistä ihmistä, niin onko se pettämistä.
Jos mies/nainen ravintolassa flirttailee, niin onko se pettämistä. Jos tanssitaan yhdessä, vähän tiiviistikin, onko se pettämistä?

Aloin tässä itsekin miettiä, mikä se raja sitten oikein on. Se on varmaan kaikilla eri.

Mutta vuosia ravintola-alalla olleen kannattaa jatkaa etsimistä, sillä olen ihan varma, että löytyy miehiä, jotka ei tilaisuuden tullen pettäisi. Huvitti suuresti tuo tietämys. Olen ollut vuosia ravintola-alalla, minä tiedän, että jne jne :D :D

En oo ollu vuosia ravintola-alalla, mutta tiedän että JOKAINEN pettää tai ainakin haluais pettää alkuhuumjan haihduttua. Halunsa voi toki tukahduttaa, mutta eikö se "henkinen" pettäminen oo jopa pahempaa ku satunnainen sivupano?