Tasan kolme vuotta sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
...mä pelkäsin enemmän kuin olen koskaan pelännyt. Vähän myöhemmin, klo 18.28, mun poika itki ensi-itkunsa. Mä en valitettavasti ollut sitä kuulemassa... Kaksi tuntia myöhemmin mä heräsin ja sain helpotuksekseni kuulla että terve poika syntyi. "Paljon tukkaa ja huutaa kovaa" kertoi kätilö.

Kolme vuotta jo on poika ehtinyt mun elämää sulostuttaa. Äkkiä se aika menee, toinen on niin iso jo. :heart:

Profiilissa kakku ja poika. Ei kakusta kovin hääppöistä tullut mutta poika tykkäsi. :D Ei ole turhan tarkka. Junakakkua se pyysi ja sellaisen sai. Juhlat tosin juhlittiin jo puolitoista viikkoa sitten.

Voi Onnea :flower: kamala miten aika meneekin.. justhan hän 1 vee täytti..
En tiiä miks, mun sun nikki on vaan alusta lähtien jäänyt mun mieleen ja mä olen täällä palstaillut 2,5 vuotta.. :)

Kakkuhan on hieno! =) Onnea poitsulle
holiday42%5B1%5D.gif

Vastahan sitä tosiaan juhlittiin niitä ensimmäisiä synttäreitä. Nyt juhlitaankin kohta jo Otuksen pikkusiskon yksivuotissynttäreitä. Huh.

Surkea synttäripäivä ollut pienellä. Mulla on kuumetta aika reilusti jo viidettä päivää ja voimat vähän vähissä. Ei oikein jaksa tehdä mitään. :| Buranan voimalla vein naperot pihalle joksikin aikaa. Siinä sitä hupia tuntui kyllä olevan jo tarpeeksi. Tuo jätkä sekoaa kun se pääsee sateella ulos. :D

Otus kiittää onnitteluista ja tapittaa Wallace&Gromitia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Onnea onnea meiltäkin... Voi kun päästäis vihdoin käymään. *autoton* :wave:

Mitäs kummaa teidän autolle on tapahtunut? Mäkin voisin täältä tulla mutta nyt on tosiaan tuo kuume päällä, en viitsi lähteä tartuttamaan. A:lla on muuten enää 3 työpäivää jäljellä. =) =)

Travallella näyttäisi olevan alemyynnit käynnissä. Kannattaisikohan sinne eksyä?

Tumpula olitko tänään (tai oliko sun poika jonkun naisen ja tyttölapsen kanssa) pojan kanssa Cittarissa? :D

Ihan samannäköinen profiili kuin yhdellä pojalla kaupan kassajonossa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Onnea onnea meiltäkin... Voi kun päästäis vihdoin käymään. *autoton* :wave:

Mitäs kummaa teidän autolle on tapahtunut? Mäkin voisin täältä tulla mutta nyt on tosiaan tuo kuume päällä, en viitsi lähteä tartuttamaan. A:lla on muuten enää 3 työpäivää jäljellä. =) =)

Travallella näyttäisi olevan alemyynnit käynnissä. Kannattaisikohan sinne eksyä?

Mä en oo vielä käynyt (yllättävää kyllä, kahden lapsen kanssa bussilla), mutta tarkotus olisi: ois vaan vaikka yksi päivä vaan kun jäis volga mulle, eikä lähde seisomaan nekalaan. :kieh:

Mä en oo vielä käynyt (yllättävää kyllä, kahden lapsen kanssa bussilla), mutta tarkotus olisi: ois vaan vaikka yksi päivä vaan kun jäis volga mulle, eikä lähde seisomaan nekalaan. :kieh:

Ai, auto harrastaa Nekalassa seisoskelua. :/ Harmillista. Tietysti mä voisin tulla teille ja sit käytäisi yhdessä ostoksilla. Tosin siinä on se ongelma että tohon autoon ei mahdu meidän lisäksi kuin kaksi. Äh. Olisi sittenkin pitänyt ostaa tuo auto seitsemänpaikkaisena. :whistle:

Ei olla tänään käyty kotipihaa pidemmällä. Ilmeisesti mun pojallakin on sitten kaksoisolento. =)

Kaikesta tästä päättelisin, että olette vielä tältä samalta suunnaltakin...

Turtolan Cittarista oli meinaan kyse ;) (ootko varma ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Voihan se olla että päiväunien aikana mä olen ajellut unissani Cittariin. :D Muuten uskoisin muistavani tapauksen. :D
Pirkanmaalta ollaan kyllä, Hämeenkyrön perukoilla istuskellaan.

Voihan se olla että päiväunien aikana mä olen ajellut unissani Cittariin. :D Muuten uskoisin muistavani tapauksen. :D

Tai sit sun poika on käyny ostoksilla sen toisen naisen ja tyttösen kanssa :D

Tarkista löytyykö siltä uusi lelu kotoa ja Spiderman-kukkarosta puuttuu rahaa, sillä herra teki topakasti itse ostoksensa (tosin ujous iski siinä vaiheessa, kun rahaa piti ottaa kukkarosta ulos, mutta... ;) ) :D:D

Tai sit sun poika on käyny ostoksilla sen toisen naisen ja tyttösen kanssa :D

Tarkista löytyykö siltä uusi lelu kotoa ja Spiderman-kukkarosta puuttuu rahaa, sillä herra teki topakasti itse ostoksensa (tosin ujous iski siinä vaiheessa, kun rahaa piti ottaa kukkarosta ulos, mutta... ;) ) :D:D

Ja lisään vielä, että tuo viimeinen kappale on se syy, miksi se poika siellä kaupassa jäi niin hyvin mun mieleen...

Tuo tekee kyllä topakasti itse ostoksia. Sillä on kova into laittaa ostokset hihnalle ja heipata kaupantätille. :D Mutta Spiderman-kukkaroa siltä ei löydy. Vaaleanpunainen Nalle Puh -pussi kyllä löytyy. Jätkän lempiväri on pinkki. :whistle:

Tuo tekee kyllä topakasti itse ostoksia. Sillä on kova into laittaa ostokset hihnalle ja heipata kaupantätille. :D Mutta Spiderman-kukkaroa siltä ei löydy. Vaaleanpunainen Nalle Puh -pussi kyllä löytyy. Jätkän lempiväri on pinkki. :whistle:

No sitten se ei millään ilveellä voinut olla ollu teidän jätkä. Koska kukkarohan on pettämätön henkilöllisyystodistus, ja tuolla mun näkemällä oli Spiderman. :D Muuten oli kyllä sivusta päin ihan samannäköinen. :D

...jotta ole huoleti, et ole ajellut unissasi ;)

Hmm... tai tota... Onko sun poika enemmän isänsä vai sun näköinen? ;)

Yhteistyössä