Oulu
Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Minusta sinun kannattaa säästää säälisi omille lapsillesi...Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Onneksi olen jättänyt hankkimattaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minusta sinun kannattaa säästää säälisi omille lapsillesi...Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
*huokaisee helpotuksesta*Alkuperäinen kirjoittaja oulu:Onneksi olen jättänyt hankkimatta
Liika empatia mua joskus haittaa, ei liian vähä Mitäköhän muuten tarkoittaa "kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa"?Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Joo mä kyllä palstailin aika paljon jo raskausaikana, mutta ei kukaan mua huomannu silloin... Eka kunnon ketju oli vaistovanhemmuusketju (jotain 40 sivua) ja sen jälkeen sitten istukkaketju :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Onnea koko perheelle :flower: =) Niin se aika vaan rientää..
Minä muistan sut tältä palstalta ekaa kertaa vasta joltain myöhemmältä ajalta, joko d-vitsku- tai istukkaketjusta On niistäkin jo aikaa..
Fanaatikko en ole Mutta arvostan luomukasvisruokaa ja se on kyllä pääosassa ruokavaliossani. Söinhän mä tänään pizzaakin Huomaa kyllä, että en ole syöny kovinkaan hyvin nyt "lomalla", lihonnukin 2-3 kg... Oon syöny liikaa lihaa :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen luullut, että ap on luomukasvisruokafanaatikko. Mutta söikin kebabbia :O
Njääh... Ei kukaan enää mun sanomisista tunnu hetkahtavan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Keksisit nyt jonkun uuden säväyttävän aiheen niin sais vähän vipinää kesälomasta uinuvalle palstalle
Mua kiinnostais lukee noi ketjut, löytyyköhän enää?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Joo mä kyllä palstailin aika paljon jo raskausaikana, mutta ei kukaan mua huomannu silloin... Eka kunnon ketju oli vaistovanhemmuusketju (jotain 40 sivua) ja sen jälkeen sitten istukkaketju :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Onnea koko perheelle :flower: =) Niin se aika vaan rientää..
Minä muistan sut tältä palstalta ekaa kertaa vasta joltain myöhemmältä ajalta, joko d-vitsku- tai istukkaketjusta On niistäkin jo aikaa..
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ninaTT, sun saapuneet-kansio on täynnä! :attn: