Tasan 2v sitten tällä palstalla...

Oulu
Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:
Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Minusta sinun kannattaa säästää säälisi omille lapsillesi...
 
oulu
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:
Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Minusta sinun kannattaa säästää säälisi omille lapsillesi...
Onneksi olen jättänyt hankkimatta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oulu:
Sääli lastas kun saanut sinut äidikseen. Empatiakyvytön yksilö. Muista kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa, ettet joudu häpeämään, jos hän vaikka joskus tarvitsee apua.
Liika empatia mua joskus haittaa, ei liian vähä :D Mitäköhän muuten tarkoittaa "kasvattaa lapsesi täydelliseksi yhteiskuntaa"?

Kyllä mulla on myötätuntoa vaikeuksia kohdanneita ihmisiä kohtaan, mutta en ymmärrä miksei virheistänsä voi oppia ja miksi oletetaan yhteiskunnan olevan vastuussa omista henk kohtasista valinnoista.
 
Virvatuli
Lapsettomuudesta kärsiville: lapsen syntymä ja tulo perheeseen on kaikkea muutakin kuin pelkkää päivä päivältä lisääntyvää onnea. Siihen kuuluu kaikki tunteet mukaan.

AP:lle onneksi olkoon :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Onnea koko perheelle :flower: =) Niin se aika vaan rientää..

Minä muistan sut tältä palstalta ekaa kertaa vasta joltain myöhemmältä ajalta, joko d-vitsku- tai istukkaketjusta :D On niistäkin jo aikaa..
:LOL: Joo mä kyllä palstailin aika paljon jo raskausaikana, mutta ei kukaan mua huomannu silloin... Eka kunnon ketju oli vaistovanhemmuusketju (jotain 40 sivua) ja sen jälkeen sitten istukkaketju :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen luullut, että ap on luomukasvisruokafanaatikko. Mutta söikin kebabbia :O
Fanaatikko en ole ;) Mutta arvostan luomukasvisruokaa ja se on kyllä pääosassa ruokavaliossani. Söinhän mä tänään pizzaakin :D Huomaa kyllä, että en ole syöny kovinkaan hyvin nyt "lomalla", lihonnukin 2-3 kg... Oon syöny liikaa lihaa :/
 
Vierass
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Onnea koko perheelle :flower: =) Niin se aika vaan rientää..

Minä muistan sut tältä palstalta ekaa kertaa vasta joltain myöhemmältä ajalta, joko d-vitsku- tai istukkaketjusta :D On niistäkin jo aikaa..
:LOL: Joo mä kyllä palstailin aika paljon jo raskausaikana, mutta ei kukaan mua huomannu silloin... Eka kunnon ketju oli vaistovanhemmuusketju (jotain 40 sivua) ja sen jälkeen sitten istukkaketju :snotty:
Mua kiinnostais lukee noi ketjut, löytyyköhän enää?
 

Yhteistyössä