P
pähkylä
Vieras
Toisesta ketjusta tuli mieleeni, suhteen tasa-arvoisuus.
Onko hyvä suhde aina tasa-arvoinen? Pitäisikö sen olla? Ja mitä koko tasa-arvoisuus tarkoittaa parisuhteessa?
Onko hyvä suhde aina tasa-arvoinen? Pitäisikö sen olla? Ja mitä koko tasa-arvoisuus tarkoittaa parisuhteessa?