Tärykalvo puhkesi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M Y R K K Y
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

M Y R K K Y

Aktiivinen jäsen
03.12.2006
8 069
0
36
Edellisiltana alkoi korvasärky.Kävin eilen lääkärissä ja sanoi että on todella paha tulehdus.(siltä tuntuikin kyllä!)
Sanoi että jätetään normiantibiootit heti pois ja aloitetaan aikas tykillä lääkkeellä.
KOrva ei näyttänyt siltä että puhkeisi mut iltapäivällä kaamee rutina ja natina sekä vihlovaa kipua.

Tärykalvo puhkesi.
Siitä vuotanut veristä monjää,vuodattelin sitä eilisen ja yön.NYt vaikuttaa että mönjää ei enää vuotais.
KOrva ihan lukossa edelleen ja tinnittää...

Onko muilla ollut samanlaista,kauanko on kestänyt että korva kunnossa?
Mulla 5 päivän tuo hevoskuuri.
Onko toivoo että olisin pe kunnossa,on suunniteltu tuttavapariskunnan kanssa vähän rientoja....

Suun avaaminen sattuu,tuossa korvan ja keukaluun välissä on tooosi kipee paikka.Liekö sylirauhanen tulehtunut myös....?

Joo shit happens. Mulle on käynyt kaksi kertaa, ekalla kerralla oli ensin korvakipua ja kuume ja sitten se puhkesi, ja tokalla kerralla puhkaisin sen vahingossa itse mekaanisesti (älkää kysykö... teinin idiootteja ideoita).

En käynyt lääkärissä kummallakaan kerralla enkä erityisesti seurannut paranemista, mutta ihan hyvin molemmilla kerroilla parani. Olisinko ehkä viikon verran välttänyt uimista.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Osta silikooni tulppia. Pitää aika kauan suojata korva pesulla käydessä ettei tulehu uudestaan..

Joo,niitä löytyykin.Mutta eihän se reikä kauheen kauaa kai pysy korvassa auki?

Mulla pysyi penskana reikä korvassa tommoset 12vuotta, paikkauksella vasta meni umpeen.

Miksi ei lääkäri puhkaissut heti korvaa, sitä ihmettelen olisi saatu se märkä sieltä pois.
Kyllä mä suojaisin kunnolla reilun viikon sitä korvaa, sitten kävisin lääkärillä tarkistuksella että korva on kunnossa ennenkuin päästäisin vettä korvaan.

Pieni tippakin vettä aiheuttaa tulehduksen nim. kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Joo shit happens. Mulle on käynyt kaksi kertaa, ekalla kerralla oli ensin korvakipua ja kuume ja sitten se puhkesi, ja tokalla kerralla puhkaisin sen vahingossa itse mekaanisesti (älkää kysykö... teinin idiootteja ideoita).
.

kysyn kuitenkin:D mitämitä mitä ihmettä teit?

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Osta silikooni tulppia. Pitää aika kauan suojata korva pesulla käydessä ettei tulehu uudestaan..

Joo,niitä löytyykin.Mutta eihän se reikä kauheen kauaa kai pysy korvassa auki?

Mulla pysyi penskana reikä korvassa tommoset 12vuotta, paikkauksella vasta meni umpeen.

Miksi ei lääkäri puhkaissut heti korvaa, sitä ihmettelen olisi saatu se märkä sieltä pois.
Kyllä mä suojaisin kunnolla reilun viikon sitä korvaa, sitten kävisin lääkärillä tarkistuksella että korva on kunnossa ennenkuin päästäisin vettä korvaan.

Pieni tippakin vettä aiheuttaa tulehduksen nim. kokemusta on.
Joo, muistelen kans että suunnilleen viikko ainakin suojattava korva.

Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
toivottavasti tinnitys ei ää vaivaamaan.. mul jäi se ongelma vuos sitte sairastetusta korvatulehduksesta.. särkylääkettä reilusti ja menoksi, jos vointi muuten sallii

Voi ei..sitä mä juur pelkään.
Mulla on jotenkin tosi herkkä kuulo ja tuo ääni päässä häiritsee ihan hirveesti.
Aattelin että jos helpottaa kun tuo lukko korvasta aukee...

Hope so.

Ihan samanlaista korkeeta piippausta kuin kovan baari-illan jälkeen.
Onko se siis samaa kuin sulla?

on.. mul se kuuluu aika vaimeana.. alkuun oli kova.. nyt ei häiritte yleensä.. joskus illalla siihen kiinnittää huomiota + väsyneenä, ja häirittee esim. joskus ku pitää oikein tarkkaan kuunnella..

Alkuperäinen kirjoittaja mari-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
.
kysyn kuitenkin:D mitämitä mitä ihmettä teit?
Noo... putsasin korvaa sellaisella muutaman millin levyisellä metallipiikillä. Ja jotenkin se sitten vaan lipsahti syvemmälle...

Siis kuinka tyhmä sitä voi nuorena olla!!! :D

Yhteistyössä