Tarvitsenko sisarrattaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkosodottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakkosodottaja

Vieras
Auttakaahan pähkäilemisessä, meille tulee pikkukakkonen pian talvivauvana ja esikoinen on 2,5 vee. Oletteko hankkineet sisaruksille tuplarattaat vai pärjäisinkö seisomalaudalla ja rintarepulla / kantoliinalla? Tuntuu että kaupungilla esikoisen olisi turvallisempaa istua rattaissa ja siinä voisi vähän levähtääkin. Esikko on erityinen ja on vielä kömpelö kävelyssään, ei varmaan jaksa kävellä pitkiä matkoja kun pieni tulee. Varasto on jo pullollaan matkarattaita, rattaita, vaunuja ja parvekevaunuja, joten en viitsisi hankkia niitä turhaan. Kokemuksia?

Meillä ei ollut sisarrattaita. Vauva syntyi siis kun esikko oli 2v4kk. Hyvin pärjättiin ilman. Hän oli tosi reipas ja hyvin kehittynyt ikäisekseen.

Nyt kuopuksen kohdalla, jos siis meille vauva syntyisi, niin hankkisin ehdottomasti tuplarattaat. Ikää 2v3kk ja on aika kömpelö enkä voisi kuvitellakaan lähteväni minnekään niin, että hän kävelisi itse tai seisoisi esim laudalla. Rattaat on vielä välttämättömät!

Itse ostaisin ;) Mutta olenkin ratasfriikki. Yleensä tuossa vaiheessa alkaa tulemaan vaihe n 3v. iässä, ettei suostu enää olemaan rattaissa vaan tahtoo kävellä. Mutta teillä voi olla, että tuplat olisi käytössä pidempään. On paljon helpomapaa, kun molemmat ovat rattaissa. Kokemusta ei siis ole, eikä tulekaan. Mutta itse ostaisin.

Myös huuto.netissä on paljon käytettyjä myynnissä, hintatietoiselle hyvä ostospaikka. Sisarusrattaat eivät yleensä ole kovin pitkään käytössä, joten hyväkuntoisenakin varmasti löytää. Jos on rahaa uusiin, niin juuri oli ketju hyvistä tuplista.

Uusimmat

Yhteistyössä