Tarvitsen rehellisiä vastauksia seksiin ja miehiin liittyen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieläneitsyt+kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieläneitsyt+kaveri

Vieras
Heippa, olen nuori tyttö, ylä-aste ikäinen, ja tarvitsen vastauksia kysymyksiini.
Olen itse neitsyt, suutelemisen ja seksin suhteen. Pusuja kyllä on ollut. Kokemusta poikaystävistä ei ole juurikaan. Myös ystäväni haluaisi vastauksia pariin kysymykseen.

1. Onnistuuko suutelu sellaisilla oikeasti vinoilla hampailla?

2. Onnistuuko suihinotto vinoilla hampailla, ja vinkkejä täydelliseen suikkariin, esim miten aloittaa se?

3.Mikä on hyvä asento ekaan kertaan? Onko perus lähetyssaarnaaja hyvä, vai kenties miehen sylissä istuminen.Tuntuuko se hyvältä, jos penis uppoaa kunnolla vaginaani? Toki kaikki on yksilöllistä.

*kaverin kyssärit*

4.Miten saan epävarmuuteni mielestäni pois, kun panen? Olisi hienoa, jos pystyisin nauttimaan suuseksistä ja rintojen koskettelusta, jota poikaystäväni antaa, mutta ajattelen vain, sitä jos hän kyttää raskausarpiani tai pientä pömppövatsaani?

5.Miettiikö poika/mies seksiä harrastettaessa roikkuvia rintoja(joista itse olen epävarma), vai eikö häntä kiinnosta "epäkohdat" kehossani ?

6.Ja viimeisenä se, että mun emättimeni oikeasti "tulvii" kun saan orgasmin, läpinäkyvää nestettä/limaa vai valuu. Onko se normaalia, vai onko se huono juttu?

KIIZ TEILLE JO VALMIIKSI!!

Vinoilla hampailla onnistuu ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin suorillakin. Suudellessa ei hampaiden ole tarkoitus kilkata, vaikka niinkin voi nuoruuden innolla käydä, joten eipä sillä ole mitään merkitystä missä asennossa ne siellä huulten ja kielen takana ovat.

Suihinotossa oleellista on käyttää imua. Ihan niin kuin peukaloa imisit. Voit omaan peukkuusi kokeilla. Kieli ja kitalaki tuovat painetta. Yleisin virhe on se kun ei uskalleta imeä tai tehdä mitään muutakaan kun on kuultu miljoona kertaa televisiosta vitsejä hampaiden käytöstä suihinotossa. Sitten vaan pidetään suuta sellaisena luolana huulet hampaiden peittona ja huljutellaan penistä siellä niin kuin se edes tuntuisi joltain. Ei tunnu (kokeile sitäkin peukalolla) eikä niillä hampailla ole oikeasti mitään väliä, jos et pure niin kuin makkaraa. Kun kokeilet sitä peukkuasi imeä ja tunnet ehkä välillä ne hampaat, niin eivät ne mitään kipua aiheuta. Sama juttu peniksen kanssa.

Paras asento on joku helppo. Olen kuullut naisten suosittelevan päällä olemista jolloin voit itse kontrolloida tahtia ja voimankäyttöä. Mikä vaan tuntuu helpolta on hyvä asento.

Kun harrastetaan seksiä, niin ei siinä mietitä kuin sitä aktia. Sitä paitsi orgasmilla, jonka miespuolinen käytännössä aina saa, on sellainen jännä piirre, että se vapauttaa hormoneja, jotka saavat tykkäämään toisesta. Ja silloin kaikki pikkuviat unohtuvat. Yleisesti ottaen miehet haluavat naisen nauttivan seksistä. Heillä on suuria suorituspaineita ja jos nainen ei pysty rentoutumaan ja nauttimaan, se on miehellekin paha. Pienet kauneusvirheet eivät todellakaan paina vaakakupissa yhtään.

On ihan normaalia kostua oikein kunnolla.

Ei siinä hampaita kattota kun suihin otetaan. Kielellä ja huulilla ja imulla se homma hoidetaan.
Aloittelijoiden helpompi pysyä vaan perus lähetyssaarnaaja asennossa aluksi.

T:porvoosta

Vinoilla hampailla onnistuu ihan yhtä hyvin tai huonosti kuin suorillakin. Suudellessa ei hampaiden ole tarkoitus kilkata, vaikka niinkin voi nuoruuden innolla käydä, joten eipä sillä ole mitään merkitystä missä asennossa ne siellä huulten ja kielen takana ovat.

Suihinotossa oleellista on käyttää imua. Ihan niin kuin peukaloa imisit. Voit omaan peukkuusi kokeilla. Kieli ja kitalaki tuovat painetta. Yleisin virhe on se kun ei uskalleta imeä tai tehdä mitään muutakaan kun on kuultu miljoona kertaa televisiosta vitsejä hampaiden käytöstä suihinotossa. Sitten vaan pidetään suuta sellaisena luolana huulet hampaiden peittona ja huljutellaan penistä siellä niin kuin se edes tuntuisi joltain. Ei tunnu (kokeile sitäkin peukalolla) eikä niillä hampailla ole oikeasti mitään väliä, jos et pure niin kuin makkaraa. Kun kokeilet sitä peukkuasi imeä ja tunnet ehkä välillä ne hampaat, niin eivät ne mitään kipua aiheuta. Sama juttu peniksen kanssa.

Paras asento on joku helppo. Olen kuullut naisten suosittelevan päällä olemista jolloin voit itse kontrolloida tahtia ja voimankäyttöä. Mikä vaan tuntuu helpolta on hyvä asento.

Kun harrastetaan seksiä, niin ei siinä mietitä kuin sitä aktia. Sitä paitsi orgasmilla, jonka miespuolinen käytännössä aina saa, on sellainen jännä piirre, että se vapauttaa hormoneja, jotka saavat tykkäämään toisesta. Ja silloin kaikki pikkuviat unohtuvat. Yleisesti ottaen miehet haluavat naisen nauttivan seksistä. Heillä on suuria suorituspaineita ja jos nainen ei pysty rentoutumaan ja nauttimaan, se on miehellekin paha. Pienet kauneusvirheet eivät todellakaan paina vaakakupissa yhtään.

On ihan normaalia kostua oikein kunnolla.

Kiitos erittäin paljon! Hyvä ja perusteellinen vastaus!

Ei siinä hampaita kattota kun suihin otetaan. Kielellä ja huulilla ja imulla se homma hoidetaan.
Aloittelijoiden helpompi pysyä vaan perus lähetyssaarnaaja asennossa aluksi.

T:porvoosta

Mietin juuri tuota lähetyssaarnaaja, kun kaveri sanoi että se tuntuu kaikista "turvallisimmalta" ekalla kerralla. Mutta itseäni hieman jopa ärsyttää ajatus lähetyssaarnaajassa panemisessa. Jotenkin se vaikuttaa vaan tylsältä jyystämiseltä, jossa mies saa kontrolloida aktin. Mutta toisaalta kyseisessä asennossa on niin paljon läheisyyttä ja kontaktia , että sen puolesta tuntuisi varmasti hyvältä, ja turvalliselta.

Yhteistyössä