Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Tekipä itsestään tyhmän julkisesti.
Nainen osaa olla johtajana samalla lailla kuin mieskin.
( lehtijutusta päätellen tästä miehestä ei johtajaksi ole, luulisi osaavan hallita ilmaisuaan)
Täytyy kyllä sanoa, että henkilökohtaisesti pomonani olleet naiset ovat olleet aika karseita pomoja. Yksittäinen karsea miespomokin on ollut, mutta pääsääntöisesti miehet ovat olleet paljon parempia. Keskittyneet suuriin linjoihin ja jättäneet paljon tilaa alaisilleen toimia, ja olleet kannustavampia. Naiset ovat puuttuneet aivan liikaa pikkuasioita, olleet liian pomottavia joka asiassa, kytänneet ja olleet aivan liikaa kallellaan johtoon päin, unohtaen alaistensa tarpeet ja puolustamisen.