N
Non compos mentis
Vieras
On. Kenkien pitää saada välillä palautua, enkä laittaisi lapselle kosteita/hikisiä kenkiä jalkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:Kuomat ja kumpparit. voi lapsiparat. Ei näköjään mitään väliä kärsiiko lapsen jalat vai ei. Kuomat on ihan ala-arvoiset kengät, eikä saappaatkaan kovin hyvät ole, jos ne on maksaneet jossain marketissa 9,90 euroa. Kovin moni aikuinen ei suostuisi kulkemaan koko talvea noissa jalkineissa, vaan ostavat itselleen kalliit ja hienot nahkaiset goretexit.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:On. Kenkien pitää saada välillä palautua, enkä laittaisi lapselle kosteita/hikisiä kenkiä jalkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Jos minäkin tarvitsen talvella monet eri ulkovaatteet ja kengät niin en pakottaisi lasta olemaan yhdellä haalarilla ja yksillä kengillä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Jos minäkin tarvitsen talvella monet eri ulkovaatteet ja kengät niin en pakottaisi lasta olemaan yhdellä haalarilla ja yksillä kengillä.
Omat lapseni ovat jo aika monta talvea nähneet... ja totuus on, että ei niitä monia vaatteita vaan ole tarvittu! Lapsi pitää samaa vaatetta yhden talven, mutta aikuinen mahtuu samoihin vaatteisiin vuodesta toiseen. Tässä on vissi ero. Ainakaan minä en heitä pois kaikkea entistalvista, vaan käytän vuoroin uutta ja jotain vanhoista.
Tyttäret eivät myöskään ole oikestaan koskaan tarvinneet mitään hienostelukenkiäkään. Jos mennään johonkin hame-tilaisuuteen talvella, kengäthän vaihdetaan eteisessä sisäkenkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Jos minäkin tarvitsen talvella monet eri ulkovaatteet ja kengät niin en pakottaisi lasta olemaan yhdellä haalarilla ja yksillä kengillä.
Omat lapseni ovat jo aika monta talvea nähneet... ja totuus on, että ei niitä monia vaatteita vaan ole tarvittu! Lapsi pitää samaa vaatetta yhden talven, mutta aikuinen mahtuu samoihin vaatteisiin vuodesta toiseen. Tässä on vissi ero. Ainakaan minä en heitä pois kaikkea entistalvista, vaan käytän vuoroin uutta ja jotain vanhoista.
Tyttäret eivät myöskään ole oikestaan koskaan tarvinneet mitään hienostelukenkiäkään. Jos mennään johonkin hame-tilaisuuteen talvella, kengäthän vaihdetaan eteisessä sisäkenkiin.
No mä nyt ostan joka talveksi itsellekin uusia takkeja ja varsinkin kenkiä vaikka viidettoista. Ei ole ihmisen hyvä edes käyttää samoja kenkiä päivästä toiseen, ei tee hyvää jalalle eikä kengälle. Eikä samoilla vaatteilla ja kengillä voi edes kulkea joka paikassa, tai ainakin jos on vaate- ja kenkäfriikkiKyllä noi pikkusisarukset ovat ahkerasti myös käyttäneet monia kenkiä, takkeja yms vaikka äiti on sitä mieltä että vähemmälläkin pärjäisi.