V
"vieras"
Vieras
3. luokkalainen menee koulusta itsekseen/kavereiden kanssa huomenna hammaslääkäriin. En muista viime kerrasta enää, että tarvittiinko Kela-korttia hammaslääkärintarkastuksessa, mites on? Pistänkö Kela-kortin hänelle mukaan?