Tarvitseeko lapsi Kela-korttia hammaslääkäriin???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
3. luokkalainen menee koulusta itsekseen/kavereiden kanssa huomenna hammaslääkäriin. En muista viime kerrasta enää, että tarvittiinko Kela-korttia hammaslääkärintarkastuksessa, mites on? Pistänkö Kela-kortin hänelle mukaan?
 
täälläpäin voi kelakortin kanssa "itseilmoittautua" seinällä olevalle koneelle, johon tulee tieto, missä huoneessa hl/hh on, ei tarvitse mennä tiskille ilmoittautumaan.
 

Yhteistyössä