Miehen sukulaisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voisiko olla, että heitä harmittaa, kun eivät olet itse kustantaneet lapsilleen mitään mitä te olette?
toisaalta hehän voisivat vielä kustantaa vaikka mitä sille nuoremmalle. ja miksei vanhemmallekin. matkoja, opiskelua jne.

Joo, mutta miksi se harmittaisi, koska heillä olisi itsellä varaa siihen, jos vaan haluaisivat? Miehen veljellä on hyvä palkka, vaimolla ei niin hyvä, mutta kuitenkin vakaa työ.

Heillä esim. judo oli liian kallis harrastus (kai jotain muutama kymppi per lukukausi). Arvaa huviksesi mitä taitoluistelu maksaa + ne luistimet + harjoitusvaate... Mutta tyttö rakastaa luistelua, joten saa harrastaa.

Ovat käyneet pari kertaa jollain etelänmatkalla tuon nuoremman tytön elinaikana. Ja risteilyllä. Joten on hekin jossain käyneet.

Vähän tuntuu siltä, että arvostelua on ainakin sinun puoleltasi, vaikka et mitään suoraan heille sanoisikaan. Kyllä sen tunnelmasta varmasti aistii, jos heidän yksityisasiansa ja elämäntyylinsä ovat vieläkin pitkän erossaolon jälkeen noin hyvin mielessä. Vaikutat muutenkin ikäistäsi nuoremmalta näissä pohdinnoissasi. Jospa he ovat kasvaneet teistä eroon esim. elämänvaikeuksien vuoksi. Joskus käy niin, että sellaiset ei niin syvälliset ihmiset haluaa potkaista elämästä pois, kun kasvaa aikuiseksi.

Ainut mitä arvostelen on se, että eivät viitsi vähääkään pitää yhteyttä meidän tyttöön. En laske joka käyntiä, mutta kerran vuodessa ei ehkä liikaa vaadittu. Tai sitten rehellinen puhe, miksi kelpasimme hyvin siihen asti ja mikä on nyt muuttunut.

Mulla harmittaa että eivät olekaan läheiset kummit, mitä toivoin tytölle. Ei lahjoja, vaan vähän aikaa.

Mulla on hyvä muisti ja olenhan mä heitä nähnyt, kun me ollaan käyty.

Elämänvaikeudet just.. Mulla on enemmän elämänvaikeuksia kuin arvaatkaan. Eli olen jo pienenä ollut sydänleikkauksessa ja seurannassa ja korjausleikkauksessakin myöhemmin. Minulla oli 2 siskoa, joista toinen kuoli 20-vuotiaana autokolarissa. Joten kyllä mä jotain niistä vaikeuksista tiedän. Ja aikuistumisesta. Kumpi sitten on syvälllisempi, miehen veli joka nyt kahvikeskusteluissa puhui suurimman osan aikaa uudesta mersustaan vai minä, jääköön jokaisen arvioitavaksi.

Yhteistyössä